tiistai 9. joulukuuta 2014

Siis mitä?! Päivitän blogia?!

Mä en todellakaan tiedä miks en oo pitkiin aikoihin bloggaillut enkä todellakaan tiedä mikä sai mut nyt kirjautumaan tänne kirjoittamaan postausta.

Mitä teille kuuluu?!

Mulle kuuluu ihan hyvää! Oon vaihtanut työpaikkaa ja kaikkee muutakin tässä tapahtunut / tapahtumassa on.. Ei ole siis tylsäksi käynyt elämä =)

Käväsin tossa kesällä kolme kertaa Italiassa ja nyt oon ollu pari kuukautta Suomessa. Maaliskuussa olis tarkotus ampaista johonkin lämpimään. Mä olen niiiiiiiiiiiiin sen ansainnut! Mihin sitä suuntais? Rahat ei ehkä riitä thaikkuihin tällä kertaa, mutta kanariallekkaan ei ole kyllä kovin suurta intoa lähteä. Mutta oikeestaan ihan sama minne, kuhan se on pois suomesta ja siellä paistaa aurinko.
Aina mä jauhan matkustamisesta, mutta sitä varten tää blogi oikeestaa alunperin tuli perustettuakin =)

Pitäskö mun heittää muutama kuva tosta lokakuun reissusta sisiliaan. En jaksa sen koommin mitää kertomuksia kirjotella, kuvat kertokoon tarpeeksi :)

                                                  


Niin rakas veljeni <3

<3

Faijan kanssa käytiin tälläisessä ihanassa kylässä missä oli kauniita rakennuksia, kirkkoja, katuja.. <3



Pikkuveljen matsia katsomassa Messiinassa :)

Messina

Lokakuussaki oli vielä hyvät kelit =)


No joo tuossa muutama otos =)

Jaahas. Jospa mä nyt intoutuisin bloggailemaan taas useemminkin. Nähtäväks jää =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti