sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Kuulumisia sisiliasta!

Moikka!
Ah tiettekö mä vaa niin rakastan olla täällä. Päivä päivemmältä musta tuntuu varmemmalta,että ensi vuonna vietän täällä koko kesän. <3
Päivät on mennnyt rannalla ja illat perheen kanssa. Ollaan käyty kaljlalla,jätskillä,kattomassa veljen fudispelejä, syöty pizzaa ulkona ,käyty markkinoilla jne.

Mattian serkku teki mulle heti ekana päivänä lomakynnet. Geelilakkauksen vaan,koska mulla ne tipit ei pysy alkuunkaan. :)

Oon päässyt myös ekaa kertaa elämässäni veljeni kyytiin,koska hän hetki sitten sai ajokortin. Hyvä kuski,vaikka ekalla kerralla kieltämättä vähän pelotti :)


Yhtenä iltana Mattialla oli kaksi peliä peräkkäin. Aika kova kunto täytyy olla,että jaksaa tuolla kuumuudessa justa kahden pelin verraan. Toisessa pelissä se teki 8 maalia ja musta tuntuu,että pelasi yksin niitä toisia vastaan. On se vaan niin hyvä! Oon varma,että hänestä kuullaan vielä ;)


Kisakatsomo
Yhtenä päivänä olin rannalla äitipuolen ja hänen sukulaisten kanssa. Pikkuveli kun tekee päivisin töitä niin on kiva että nää ottaa mut mukaansa minne vaan :) Meillä oli eväät mukana ja oltiin rannalla lähes koko päivä. Ihan kivasti tuli palettua vaikka olikin pilvistä.
Näistä kukaan ei puhunut sanaakaan englantia,joten oli pakko itsekkin puhua italiaa ja tollasessa porukassahan sitä justiisa oppii hyvin. :)


Tein rantakauppiaatkin onnelliseksi ja ostin arskat,pyyhkeen ja kännykkään oikeesti hienot kuoret. Voiskin nappasta niistä kuvat tänne+ sadasta muusta tilpehöörä ostoksesta mitä oon tehnyt :D

Mulla on täällä myös järkkäri mukana, joten saatte vielä hyviä kuvia tänne blogin puolelle. En vaa nyt jaksa tuhlaa aikaa siihen kuvien siirtelyyn ym kun täällä jokaisen minuutin haluan viettää perheeni kanssa.:)

Tänään on serkun vauvan ristiäiset. Ihanaa,että oon kerrankin täällä kun tällässiä tapahtumia on :)

Paöataan murut <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti