perjantai 11. heinäkuuta 2014

CIAO TUTTI!

Viime kerrasta on jo aikaa ja jotku onkin kysellyt multa onko tätä blogia enää. No kyllä on, mutta en tiedä miksi sen kirjoittaminen on niin hankalaa.
Mulla olis paljon kuvia viime sisilian reissulta teille näytettäväksi ja kyllä mä ne vielä tänne laitan. Siinä voi kuitenkin hetki mennä, koska arvatkaa mitä? Oon taas sisiliassa! Kävin pyörähtää edellisen reissun jälkeen kolmisen viikkoa duunissa,jäin varsinaiselle kesälomalle, lomailin hetken suomessa ja lensin tänne. :)

Aattelin pyrkiä bloggaamaan täältä nyt muutaman postauksen verran suht reaaliajassa ja kotona tehdä sitten siitä edellisestä reissusta kooste.

Lähdin tänne siis toissapäivänä aamulla kuuden aikaa Helsingistä. Mulla oli vaihto Munchenissa, Saksassa.


Koska mä olin tuttuun tapani valvonut koko yön pakatessa ja hermoillessa niin taisin nukahtaa koneessa ennen kun oltiin edes ilmassa. Ja herätä vasta kun laskeuduttiin. Hirveen kätevää,ei tarvinut tylsistyä koneessa!
Munchenin lentokenttä on valvata ja mua vähän huoletti,kun mulla ei ollut vaihtoaikaa kun tunti. Onneksi mä kuitenkin heti tajusin mihin suuntaan mun pitää lähteä ja ehdin hyvin oikeelle portille juuri ennen kun ne alkoi boardaamaa. Näin niiiiiiin ihania kauppoja siinä matkalla,että mä oon nyt aika iloinen,että kun lähden niin mun vaihtoaika on n.3 tuntia ja ehdin mm käydä Victorias secretissä tuoksuttelemassa niitä ihania tuoksuja ja toivottavasti kotiuttamaankin pari . :)


Toinenkin lento meni nopeasti,sillä nukuinhan senkin :P Perillä mua oli porukat vastassa ja ensimmäinen päivä meni chillisti perheen kanssa hengaillen. Illalla pistetiin vähän tulosvetoja ja juotiin bissee ja katottii fudista. Täällä kaikki oli painunut kotiinsa kattomaan peliä, vaikka Italia tippuihin jo ajat sitten kisoista.


Joten siis..reissussa ollaan! Nyt kiirus rannalle,mutta myöhemmin bloggaan teille eilisen päivän kuulumiset :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti