perjantai 11. huhtikuuta 2014

Hu0h!

Tänää on ollut vähän sellainen "kaikki ärsyttää"-päivä. Vitsit kun mun tekisi mieli tänne oikee kunnolla avautua, mutta ku en jotenkaa enää uskalla kun on tajunnut,että myös jotkut ne ihmiset tätä lukee kenestä en pidä. En haluu ,että ne tietää jokaisen käänteen / liikkeen mun elämästä. :D

No mutta tänää on kuitenkin ärsyttänyt:

- Työjutut. Täällä yt:t menossa ja osastoja lopetetaan yms. Tressaavaa.
- Taloudelliset asiat. Kospapa ne ei mietityttäis. LOTTOVOITTO TÄNNE KIITOS!
- Kiittämättömyys. MIstään ei olla kiitollisia ja joka paikkaan pitäs revetä.
- itttttttttttsekkyys

Huoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhh

Ei mulla oo ees mitää kummempaa syytä näille aiheille mutta kun alan niitä kelaamaan niin siitä ei sitten loppua tuukkaan!

Onneksi mulla nyt kuitenkin on ihania ihmisiä ympäriilläni ja kaikki turhat on karistettu pois. Oon kyllä niin kiitollinen mun perheestä ja ystävistä <3 PUS!


Heti ku sain ton kirjotettua niin tulin paljon paremmalle tuulelle :D
Terapeuttista tää on! Oikeesti! :D

Nyt valvon yövuoroissa ja sunnuntaina olis tarkoitus lähteä juhlimaan Nikon kanssa Ninaa. Niitä paardeja on ventattu =) <3

Arvatkaa mitä! No 39 päivää enää siihen,että lähden Italiaan ;) IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti