sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Gran Canaria - päivä 5


Maanantaina canarialla oli pilvistä ja tuuli voimakkaasti. Ensin mun oli tarkotus lähte bussilla kiertelemään saarta, mutta hetken bussipysäkillä istuani tulin toisiin aatoksiin. Lähdin shoppailemaan ja syömään lempiherkkua tapasta. 
Kanarialla tapaspaikkoja oli ihan vaan muutamia. Se oli kyllä pettymys. Barcelonassa kun niitä oli joka paikassa ja ttoinen toistaan herkullisempia ja edullsempia paikkoja täynnä. 

Tapas!
 Löysin sieltä kaupan missä myytiin ihan kaikkea- halvalla. Ostin korviksia, rannekoruja, kaulakoruja, tädin koiralle ulkoilupuvun, pari magneettia, sellaisen "kynän" tabiin ja kännykkään, kynsilakkoja, meikkejä, hajuveden, tuliaisia ja mitähän kaikkea. Siellä olis ollut vaikka mitä muutakin, mutta mulla oli laukussa tosi vähän tilaa jäljellä :(


Illalla mä menin vikaa iltaa viettämään Veeran ja hänen poikaystävän kanssa sinne baariin missä tää poikaystävä oli tosiaan dj. Hänellä oli seuraavat pari iltaa vapaata joten ei sitte enää nähty siellä.
Hauskaa oli taas ja tutustuttiin samalla pariin suomalaiseen poikaan myös.

DJ soitti meille kran turismo biisin ja mulla ois siitä hauska video olemassa, mutta en taida kehtaa julkaista sitä :D Julkisen pian, jos satun tulemaan toisiin aatoksiin :D




Mulla ei valitettavasti oo tästä päivästä oikee muuta kerrottavaa. Tää päivä kun meni lungisti shoppaillen, kirjaa lukien hotellilla ja illalla bilettäen. Sen muistan kyllä että aika myöhään meni, kun kömmin vastaneljän jälkeen hotellille ja aamulla oli lähtö retkelle 8.20.
Kuinkas neidin kävikään? Siitä lisää pian :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti