keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Gran Canaria - päivä 3

Taas noustii ylös edellisen bileillasta huolimatta ajoissa. Oltii sovittu taas treffit työkaverin kanssa.
Hetki makoiltiin Inglesin rannalla, mutta nopeesti taas päädyttiin hyppäämään taksiin ja matkustamaan kohti Puerto Ricoa. Sieltä sitten lautalla paikkaan nimeltä Puerto de Mogan <3

Jos haluaa rusketusta pintaan niin tälläiset lautat on siihen oiva paikka!

Puerto de Mogan oli aivan ihastuttava paikka. Pieni, mutta suloinen. Siellä sai vähän paremmin fiilistä espanjalaiseen elämään pienine katuineen ja tunnelmoineen. Käytiin jätskillä ja käppäiltiin ympäriinsä. Jos joskus vielä menen kanarialle niin tuonne kyllä aion mennä hotelliin! Paikka on pieni, mutta tosiaan 30min lauttamatkalla ja bussillakin pääsee näppärästi kulkemaan.

Ihanat pinkit rantatuolit <3

Siinä kuvia! Sori kuvanlaatu. En oo saanu sitä järkkäriä hommattua vieläkään :(

Päätettiin matkata bussilla takas Inglesiin ja voin kertoo et se oli elämäni hirvein matka! Ajettiin noita vuoren rinteitä ja tiet oli todella kapeita. Mutta maisemat hienoja :D En saanut siitä bussista oikee ikkunan läpi mitään hyvää kuvaa, mutta tässä vähän näkyy miten korkeelta se tiputus olisi ollut jos oltais pudottu :

Hyi! Matkaa ei helpottanut se,että meillä oli joku erittäin hermot kireellä oleva bussikuski joka varmaan vaimonsa kanssa tappeli koko matkan puhelimessa/viestejä näpyttäen. Monta kertaa se meni niihin pieniin mutkiin kaheksaakymppiä kun rajoitus tuolla oli 40km/h. :o Kiljuttiin duunikaverin kanssa ääneen ja se monta kertaa matki meitä silleen vihaisesti ja painoi lisää kaasua :D Olin ihan varma että kuollaan.......

Illalla me käytiin seisovassa pöydässä syömässä sen kunniaksi, että duunikaverilla oli viimeinen ilta Kanarialla.

Ruokailun jälkeen mentiin hetkeksi shoppailemaan ja arvatkaa mitä sen jälkeen tein? MENIN NUKKUMAAN! Olin niin helvetin poikki edellisten päivien riennoista =)