sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Gran Canaria - päivä 2

Olin luvannut työkaverille,että aamulla mennään rannalle. Siispä pienestä väsymyksestä huolimatta kömmin sängystä ylös 9 jälkeen ja aloin laittelemaan kamoja kasaan.
Käytän aina ulkomailla sellaista extrarusketusvoidetta ja sen purkin kun avaa niin tulee ihana kesän tuoksu <3 Tiedän,että pitäisi käyttää suojaakin, mutta kai tossakin vähän jotain suojaa on xD Hitokseen hyvin se ruskettaa mikä on nasta juttu! :D

Työkaveri poikkesi rantakaupoille ostamaan tuliaisia ja mä menin suffelle.

Nam!
Hetki makoiltii rannalla ja pilvisen & tuulisen ilman takia ei oltu kovinkaa tyytyväisiä. Työkaveri tiesi kertoa, että Puerto Ricossa usein paistaa aurinko, joten hypättiin taksiin ja lähdettiin sinne! Taksimatka kesti n.20 minuuttia kun bussi oliisi sen sijaan körötellyt sinne tunnin verran. Kanarialla taksilla ajo on erittäin edullistä ja tämäkin matka maksoi yhteensä n.22 euroa. Ei siis paha hinta puokkiin ollenkaan.

Työkaveri oli oikeessa ; kun päästiin Puerto Ricoon niin ilma oli täysin erilainen! Ihan kun olisi toiseen maahan pöllähtänyt. Pilviä oli vain muutamia ja ilma oli paljon lämpimämpi. Oli myös kiva nähdä puerto ricoa, oli ihan kivan näköinen paikka. Tosin aika pieni,etten mä kyllä sielläkään jaksaisi kovin kauaa / montaa kertaa kökkiä.



Suunnattiin rannalle ja kävin myös uimassa. Oli muuten ihan helvetin kylmää! Mulla kesti kauemmin mennä sinne veteen kun tossa kuukausi sitten avantoon, mihin jouduin vedonlyönnin takia pulahtamaan! :D



Muutama tunti köllötettiin rannalla. Ihanasti nenä punoitti ja ihoa nipisti. Se on yksi varma merkki lomasta! =)

Pöräytettiin takaisinkin inglesiin taksilla ja mentiin hotelleihimme ottamaan hieman siestaa. Auringon ottokin voi olla yllättävän raskasta :D

Illalla treffattiin ja käytiin pihvillä. Siitä suunnattiin sellaiselle terdelle missä bisset maksoi 1,10. Mä inhoon kaljaa, mutta tuolla hinnalla se meni erittäin hyvin alas ! :D

Seuraavaksi suunnattiin iskelmäbaariin, jossa esiintyi Virve Rosti. Halusin kuulla sen "jäi äiti itkemään"-biisin ja se esittikin sen heti ensimmäiseksi. Seuraavaksi se esitti Haloo Helsingin-maailman toisella puolen ja mua vähän se huvitti, kun olin ihan hetkeä aikaisemmin lauleskellut sitä äidille puhelimessa.


Vaikka tää mesta aivan kamala sinänsä olikin niin helvetin hyvää sangriaa siellä oli. Juotiin siinä aika nopeella tahdilla kannu jos toinenkin.

Nam!
Pari Virve Rostin biisiä riitti ja työkaverin mentyä nukkumaan mä suunnistin lähibaariin. Siellä tutustuin suomalaistyttöön Veeraan, jonka kanssa menikin kivasti muutama seuraavakin ilta =)




2 kommenttia:

  1. Moikka Melina!

    Kiva lukee näitä sun Kanaria postauksia. Ite oon Ingelissä ja Puerto Ricossa kerran molemmissa jo käyny, ja nyt parin viikon päästä suuntaan taas Puertoon. Ei oo mikään munkaan lempimesta, mut näin talven keskellä mikä vaan kelpaa ;)
    Kävitkö sun matkalla kertaakaan Las Palmasissa? Ja jäi kiinnostamaan, et mitä toi superruskettava voide on nimeltään, pakko saada! :D

    - Eve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! :)
      Kiva kuulla, että tykkäät:)
      En käyny palmasista, jäi kyllä vähän harmittamaan. Ens kerralla sitten :)
      Mä laivan siitä purkista ens postituksen kuvan, todellakin suosittelen;)
      Ihanaa lomaa sulle <3

      Poista