sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Tressiä pukkaa!

Miten muuttaminen voikin olla niin perseestä? Tai siis se pakkaaminen ja siivoominen ja ähhh! Mä elän nyt ihan kaaoksen keskellä kun kaikki kamat on pakattu ja mulla on enää sänky siellä mihin pääsen nukkumaan huomenna aamulla muutamaks tunniks. Olin viime yönkin töissä ja tänään nukuin muutaman tunnin jonka jälkeen hinkattiin ja pakattii kamoja kasaan kuin hullut. Eikä siinä vielä mitään....Käytiin uudella kämpällä ja takasin palatessa ihmettelin kun oli jotenkin hankalaa ajaa. No rengas oli mennyt puhki. Joten sen lisäksi että huomenna jatkan pakkaamista ja siivoomista, isännöitsijä tulee käymään kämpillä ja meen yövuoroon niin pitäisi vielä hoitaa siihen kotteroon uusi rengas! AAAARGHHH!

No lasken sataan ja mietin,että ylihuomenna oon jo uudessa kodisssa ja lomalla! Mulla on yli 3 viikon loma. Joka muuten tulee tarpeeseen :D Onpahan aikaa laitella kamoja. Nii ja maalata ja tapetoida. huoooooooh :D Onneksi mun työkaveri tulee auttamaan <3

Niiiiiiiiiii ja lähdenhän mä siis reilu viikon päästä myöskin ulkomaille :D AAAhh allkaa jännittämään sekin :D

1 kommentti:

  1. Hei, tee sitten postaus siitä reissusta!! ��
    Myös jutan superdieettistä voisit postata, tai ylipäätänsä sun laihiksesta. Itsekin olen 20kg pudottannu treenaamalla ja syömällä terveellisesti.

    VastaaPoista