perjantai 10. tammikuuta 2014

Jesh!

Koska mun mielialat vaihtelee aina sekunin välein niin niin ne tekee tässäkin asiassa. Mulle tarjoutui nyt tilaisuus muuttaa rivitaloon jo tän kuun lopussa. Koko ajan mä jahkailen päässäni ett muutanko vai en , vaikka tottakai mä muutan koska ainoo miinus siellä on seinät, mitkä mulla taas tässä kämpässä on täydelliset. Kiitos Jennan (rempattiin tätä kun muutin). Nyt työkaveri lupasi olla avuksi ja uuteenkin kämppään tulisi siis uudet tapetit. Nii ja iso miinus myös se ite muuttorumba , mutta se sattus just mun loman ajaksi joten onhan siinä aikaa muutella. Ihana oma piha sitten niin saa pojatkin olla ulkona vapaasti =)

Toisaaltahan mä oon muuttamassa Helsinkiin, mutta mitään järkeä siinä ei ole ennen kun saan sieltä työpaikan. Ajatuskin siitä,että sieltä pitäisi sahata tänne töihin hirvittää. Tällä hetkellä kaikkien säästämisten ja supistuksien kanssa työmarkkinat on vähän huonot,mutta uskon että sekin asia aikanaan järjestyy. Hyvin voin odotella sitä siinä rivarissa sitten =)

Kyselin viimeksi mistä haluisitte että postaatte ja yks ehdotus oli my day-postaus. Lupaan tehdä sen ihan pian!

Myös lahduttamisesta kysyttiin ja sen verran voin nyt raottaa, että liityin siihen Jutan superdieettiin ja nyt neljäs päivä sitä menossa. Tuntuu jotenkin helpolta, ei ainakaan nälkä ole vaan päinvastoi, meinaa tehdä tiukkaa saada kaikki alas mitä oohjeessa lukee. Mutta joo, lisää siitäkin myöhemmin :)

Byää nyt mulla pukkaa flunssaa ja veto on ihan pois. Hirveesti kaikkia pöpöjä liikkeellä nytten. Täytyy yrittää levätä ja parantua, kosska sunnuntaina olis 13 tunnin työpäivä. Sitähän mä en voi pois olla! :D Hah!




4 kommenttia:

  1. Vau kuulostaa hyvält toi piha ja kaikki siinä uudessä kämpässä, mut tosiaan joo ei se muuttaminen aina niin kivaa oo, mutta ehkä se on sen arvosta ;) !! Ja joo moni miettii, että kun laihduttaa täytyy syödä todella vähän, mutta yllätyksenä tuleekin usein se, että ruokaa mätätään aikas paljon :D !! Mutta kiva kuulla, että kerrot lisää siitäkin ja teet toivepostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinhän se on!! :)) Juu jus tulee ideoita toivepostauksien suhteen niin innolla otan vastaan :))

      Poista
  2. Yks toivepostausidea tuli vielä mieleen: kauppakassin sisältö! Monissa blogeissa on semmonen kiertänyt ja minusta aika mielenkiintoinen. :) -E

    VastaaPoista