tiistai 14. tammikuuta 2014

HRRRR !

Voi pyhä tsiisus tuolla on kylmä! Onko joku oikeesti kaipaillut noita pakkasia?! Musta ei oo ainakaa yhtää kiva juttu :/ Eikä noi mun pikku-chihutkaa tunnu kovasti nauttivan. Reppanat ei tiedä millä tassulla kävelisi :)



Mä lasken vaan päiviä ulkomaan reissuun.. Niitä on muuten enää 23! Onneksi aika menee nopeesti. Mä oon sellainen ihminen ,että nää välit kun ei oo reissussa on sellaista lusimista ja odottamista koska pääsee uudestaan reissuun :D Hirrrrrrvee hinku nähdä maailmaa!!!!!!! Jos pystyisin säästää niin lähtisin muutamaksi kuukaudeksi reppureissaamaan johonkin! Aasia, Austraalia ja Jenkit kiinnosta.. Kohta mä taidan olla liian vanha sellassiin :o Vai oonko? En mä tiedä.

Mites te , tykkäättekö tälläsistä älyttömistä pakkasista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti