lauantai 28. joulukuuta 2013

Welcome to my life..

...You see its not east but im doing all right :,) On muuten Alman laulamana hyvä biisi! Oon rinkuttanu sitä nyt aika paljon! Tässä tällä hetkellä muutama rinkutetuin biisi mun spotifyssä


Sitten vielä Mitra Kaislarannan laulamana se "me ei olla enään me" on ihan älyttömän hyvä!! Paljo parempi kun Sannin laulamana.

No mutta joo..kuulumisiin.

Harmittaa ihan vietävästi kun meidän oli tarkoitus äidin kanssa lähteä sinne reissuun 3.2 ja äidille tuleekin silmäleikkaus juuri tuolloin 3.2 ja kaiken muun kurjan lisäksi siihen päälle tulee vielä muutaman viikon lentokielto. Näyttää siis siltä,että mää lähen yksin ulkomaille sitten helmikuussa varmaan johonkin kanarialle vaan nauttimaan auringosta ja karkuun tätä suomen pimeyttä ja sateista ympäristöä. Onneksi mä oon kokenut matkaaja ja yksin matkustelustakin on jo positiivinen kokemus niin ei mua se harmita,että joutuu yksin lähteä, mutta mammamuraatin puolesta harmittaa. :( No onneks keväällä sitten päästään viimeistään yhdessä reissuun. ITALIAAN <3

Mulla alkoi viiden päivän vapaat ja seuraavaksi meen töihin siis vasta ensi vuoden puolella. Ihanaa, tulee kyllä tarpeeseen! Joku kuukausi vielä loman alkuun ja se tuntuu jotenki ihan ylitsepääsemättömän pitkältä, mutta onneksi se aika menee loppujen lopuksi aina nopeasti.

Eilen otin ihan vaan chillisti illasta tai siis oikeestaan nukuin koko illan, Edellisen yön olin nukkunut vaan tunnin ja 9 tuntia vielö ahersin mielisairaalassa aamuvuorossa. Meninki siinä klo 17 aikaa sitten päikkreille ja heräsin joskus klo 22..... Siinä tuli sitten taas kukuttua aamuyöhön joten rytmi on joo todella loistavan upea taas :D Mut ei tressiä....

Tänään mä nään kavereita ja meen mahdollisesti leffaan sekä Uno-baariin istumaan yhdelle ja pelailee pelejä. Se on muuten ihan älyttömän kiva pikkubaari täällä jäkessä. :)

Mulla on täällä joulusiivous käynnissä. Jep, parempi myöhään kun ei millonkaan! Oon nyt jynssänyt keittiön, seuraavaks alan väsää tonnikalasalaattia ja sitten jatkan siivousta kylppärissä. Adios amigos ja hyvää viikonloppua :)

xoxo
Melina

1 kommentti:

  1. Teetkö töitä nuorten vai aikuisten parissa? Ja siis jos et halua niin ei ole pakko tietenkään kertoa. Olin itse n.10 vuotta sitten os 18 ja oli kyllä kauhea "natsi" meininki :Dhaha. Hyvää uutta vuotta! :)

    VastaaPoista