sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Sunnuntain kuulumiset!

Tämä viikonloppu on paiskittu töissä keräten lompakkoon huimat pyhälisät. Eilen ärsytti kyllä kun kaikki muut tuntui olevan juhlimassa halloweenia paitsi minä. :D

Huomenna onneks me kuitenkin Jonnan kanssa lähdetää laivalle!!!! Summer Up Cruise mahtavine esiintyjineen! Hitsit tätä on odotettu.

Ikävimpiiin aiheisiin:
Viime päivinä mulla on ollu kauhee ikävä mun pikkusia, Lucaa ja Veetiä :('


Oon sytytelly niille joka ilta kynttilät. Pian tulee 3kk siitä kun Luca auton alle jäi :/

Onneksi mun mieltä kuitenkin piristää kaksi vaavia




<3<3

Kävin pari päivää sitten laittamassa Ninalla uudet hiustenpidennykset sineteillä .Ne teipit ei vaan oo mun juttu, kun ei ne pysy paria viikkoa kauempaa. Turhauttavaa aina laitella niitä takaisin.
No mutta nyt on tummat pitkät sinetit ja tosi tyytyväinen olen! Nina on avannu kampaamon nimeltä Premiér Hair ja lisää siitä infoa löydät TÄÄLTÄ NINAN SIVUILTA! Jos siis kaipaat ammattitaitoista viidakontähtöstä stailaamaan tukkasi niiin suosittelen lämpimästi! :)

En oo saanu hyvää kuvaa otettua niistä kun oon ollu niin väsynyt ja ilman ripsienpidennyksiä...kamalaa kun ne ripsetki on ollut laitettuina yli 2 vuotta niin nyt tuntuu aivan alastomalta kun on pääasiassa vaan omat ripset päässä. Luojan kiitos siihenki tulee tänää muutos kun meen serkulle tuunaa ne kuntoon. Saatte kuvaa sitten :)

Viime perjantaina olin Jonnalla Kausalassa tyttöjeniltaa viettämässä. Juotiin viinii, syötiin salaattia ja puhuttiin henkeviä. Meidän oli tarkoitus mennä vaan paikalliseen, mutta päädyttiinkin Kouvolan amarilloon kattomaan Tuomas Kauhasta. Taisi olla tytöillä kuitenkin pari promillee liikaa veressä joten ei siitä sen enempää :D




Mä postailen sitte laivareissun jälkeen teille seuraavaksi. Yritän muistaa ottaa paljon kuvia =)

6 kommenttia:

  1. Oletko huomannut onko saarisen kotona ilmassa homokaasua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itseasiassa kyllä siellä on, kannattaa varoo. Mullekkin alkaa aina pimpsa maistumaan kun oon Nikolla! Haloooooo............

      Poista
  2. Ihana koira ja kivoja kuvia muutenkin:-)

    Sarina

    VastaaPoista
  3. eikä, harmittaa kun en summerupille pääse, en saanu ketään lähtee mun kaa ja yksin ei voinu tonne varaa hyttiä! :( mut hyvää risteilyä teille, ota mg:stä kuvaa ja laita blogiin, joohan (jos tän mun kommentin nyt satut ehtiä näkemään) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näin tän itseasiassa aamulla ennen mg:n keikkaa ja uritin ottaa sulle kuvia mut niiist tuli kauheen epäselviä :D :(

      Poista