tiistai 22. lokakuuta 2013

Mitä meninkään lupaamaan!

Eilen päivitin : " Oon niin monta päivää polttamatta tupakkaa kun tästä tilasta tykätään". Tällä hetkellä tykkäyksiä on reippaat 140 eli pidempi savuton kakku tulossa. Ja hyvä niin.

Ennen poltin tosi vähän, mutta Lucan kuoleman jälkeen se lähti ihan lapasesta. Ennen mulla saattoi kestää aski viikonkin, mutta nyt max pari päivää. Ärsyttää, kun reilu 10 vuotta olen pystynyt olla "satunnais"polttaja vaan empä pystynytkään enää. Nyt on menossa toinen päivä ilman tupakkaa ja toistaiseksi ei ole tehnyt tiukkaa. Tuleva iltavuoro kyllä jännittää, koska jos vuorossa on tupakoivia hoitajia niin sitten ainakin tulee olemaan vaikeeta. Se tupakkatauko kun on kaikinpuolin vaan niin mukavaa :D Ehkä mä näin aluksi käyn niiiden mukana ja poltan kaverilta saatua makutupakkaa. :)


Lisäbonuksena äitini lupasi lopettaa tupakoinnin silloin kun minäkin, joten tästäs sait ;)

Blaaaaaaaah kolme iltavuoroa ja sitten kolme vapaata. Sopiva tahti kyllä mulle :D Perjantaina lähden Kausalaan Jonnalle maistelemaan hieman viiniä ja katsastamaan Kausalan yöelämän. EN malttaisi odottaa, mukava ilta tulossa :)

5 kommenttia:

  1. Jee pari päivää enää ja sit vinkut auki ja Kausalan yöhön :D hahaha!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti saat lopetettua tupakoinnin kokonaa koska se olis tosi hyvä juttu terveydelle ja rahaakii säästyis vaikka mihin! Tsemppiä sulle ja hyvää loppusyksyä ja talvea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee ihanaa,että anonyymeiltä tulee kivojakin kommentteja<3 Kiitos tsempeistä ja samoin sinne! :)

      Poista
  3. Hyvä Melina!!! Minäkin yritän pikkuhiljaa lopetella tupakin polttamista. Ja kun tunnen itseni, olen älyttömän rahan ahne; ennen mulla meni 4 askia viikossa ja nyt polttelen "vain" kolme askia - laitan sen säästyneen askin verran joka perjantai kessutilille rahnoo, ja tällä hetkellä siellä on jo yli 50 euroa (olen vähennellyt vasta muutaman viikon). Tsemppiä meille molemmille! :)

    VastaaPoista