tiistai 15. lokakuuta 2013

FAKTAT TISKIIN!

Mun on ihan pakko nyt ihan vähän avautua vielä viimeisen kerran tästä bb aiheesta. Jos ei kiinnosta lukea niin suosittelen nyt sulkea tämän.

TYHMÄ SUOMEN KANSA VAI TYHMÄ BB TUOTANTO?

Äänestyshän meni aivan äärimmäisen tiukalle, Nikolla oli ääniä reilu 49% ja Jorilla 50 ja jotain. Pari turboääntä olis ehkä jopa riittänyt , mutta nyt kävi näin. Itse äänestin itseni konkurssiin, mutta Niko on jokaisen äänensä ansainnut <3
Helpottavaa oli se,että tuntui ettei Nikoa hirveesti harmittanu kakkossija ja siitä voikin olla todella ylpeä!

Mutta se mikä mua ärsyttää on se,että miksi ihmeessä Jorista ei koosteissa näytetty niitä kaikkia SAIRAITA SAIRAITA juttuja mitä se siellä talossa sanoi mm. Niinistön tappamisesta, huumeista, terrorismistä , rasismista ym. Ne ei ehkä ole kymppikoosteeseen ollut painokelposta,mutta mun mielestä olisvat voineet laittaa sen sitten pihalle. Tää tilitys ei johdu siitä että hän voitti bb:n vaan ihan vaan periaatteesta. Olisin Nikon jälkeen suonut voiton ihan kenelle muulle tahanasa finalisteista ja se asia olis ollut ok. Mutta ei näin. Huoh.


Mutta ylpeä oon ystävästäni ja sunnuntain bileet oli mahtavat! Näki monia monia monia tuttuja ja pääsi tutustumaan myös tän kauden asukkeihin. Anu oli ihana ja Johanna kanssa ! Sarakin erittäin herttaisen oloinen :) Kyllä mä Jorinki kanssa muutamia sanoja vaihdoin ja ihan mukavalta se vaikutti, mutta se käytös ja jutut bb:ssä mua niinku ärsyttää. Ei se ihminen. Joten älkää Kopposet ja sen fanit vetäkö tästä nyt hernettä nenään :)


No se siitä sitten!

Tänää oon ollu hemmetin pahalla tuulella , kaikki asiat stressaa. Hitto sentää miks elämän täytyy olla välillä niin vaikeeta, tai oikeestaa suurimman osan ajasta.

Nipsukan kanssa illlalla mennään ehkä leffaan, jospa se piristäisi :)

Eipä tässä tällä erää muuta!


9 kommenttia:

  1. Hoh hoijaa, ei sen saarisen pojankaan viinilasin ja tölkin heittoa paljon silloin koosteissa näytetty.

    VastaaPoista
  2. No eipäs tullut koko koostetta kun niko poistettiin talosta väkivaltaisen käytöksen takia, niin parhaita paloja ei näytetty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhutsä nyt vuodesta 2008 ettei tullut? Ja sitäpaitsi mitä sä vingut täällä anonyymina, kai mä saan olla sitä mieltä mitä mä haluan :D

      Poista
  3. Mitä VITTUA valitat anonyymeistä kun kerran sallit niin kommentoida. DORGA

    VastaaPoista