tiistai 8. lokakuuta 2013

BB-syksy

Tietenkin nyt kun Niko on ollut talossa niin bb:tä on tullut jonkun verran kytättyä. Koosteita en oo kattonut, mutta 24/7 aina kun ehtinyt ja sitten nyt kolmena viikkona peräkkäin oon ollut talolla suoraa lähetystä seuraamassa. Se on kyllä hauskaa, se suoran lähetyksen huuma ja nyt varsinkin viime viikolla oli jännää kun niko oli äänestyksessä.

Ekalla kerralla äänestettiin kumpi menee taloon, Niko vai Jouko ja sillon olin talolla Nikon kanssa.


Tuona päivänä sain myös Nikolta kahden tytön mulle lähettämän hienon kortin :) Iso kiitos siitä Milla & Riina! <3


Seuraavana päivänä Niko olikin jo talossa kun voitti äänestyksen Joukoa vastaan.

Jännittävää välillä kyllä seurata sitä teeveestä ja kuunnella korvat punottaen kun se kertoo jotain nolouksia mustakin.

Kisakatsomoa kaverin ja muutaman chihun kanssa :D
Viikko sitten sunnuntaina olin stuodiolla Jonnan kanssa, Hauskaa oli ja aika lungisti sai ottaa kun ei oikeestaan ollut väliä kuka häädetään talosta. No Anne-Mari sieltä sitten sillä kerralla lähti.


Jee, mun instakuva pääs tonne screenille. SIellä mua tosiaa voi seurata nimimerkillä melinainen

Mun piti jatkaa tätä vielä vaikka kuinka, mutta nyt oon aikatauluissa myöhässä ja jatkan myöhemmin. Nyt Mirkalle turisemaan ja nuuskimaan niiden pikkuvauvaa <3

4 kommenttia:

  1. luin muutaman postauksen ja alko oksettamaan toi bb postauksien määrä. blogin nimi on minun elämäni, ja muusta et puhukaan kun bb stä ja ikinä et oo sinne taloon astunukkaan. ite katoin sitö ja harmitti kyllä kun niko ei voittanut mut älä nyt enään kirjota siitä kuinka tunnet tämä suuren "julkkiksen"... XD JA eipä paljoo siellä kenestäkään melinasta nolouksia puhunut... Miksiköhän. .. koska sitä eikä muita kiinnosta! !!!! XD vittu mitä porukkaa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jatkossa suosittelen lukea jotain muuta blogia jos ei tän blogin jutut nappaa. Jos mun paras kaveri on bb:ssä niin luonnollisesti ne muutama viikko pyörii omaki elämä aikalailla sen ympärillä. Älä sä tuu neuvoo mitä mä kirjotan mun blogiin :)

      Poista
    2. aika naurettavaa käytöstä anonyymiltä...! mua jänkäs finaali kauheesti ja harmitti kun niko ei voittanutkaa vaikka sen olisi ansainnut.... :( sano terkkuja nikolle!

      Poista
    3. Joo noita kitisijöitä valitettavasti joka blogiin riittää,mutta en mä niistä välitä.
      Mä kerron terkut:)

      Poista