torstai 5. syyskuuta 2013

Voi voi voi...

Ei tästä mun bloggaamisesta tule nyt yhtikäs mitään. Missä mun inpis oikeen on????? En on Pafoksen matkakertomustakaa tehnyt vielä ja tuskin kohta edes muistan mitä mä siellä tein.
Lisäks uutta reissua jo pukkaa ja jo viikon päästä tähän aikaa meitsi hengailee Barcelonan auringon alla.
Huomenna mulla alkaa LOMA, joten jospa saisin nyt vaikka kirjoteltua tänne jotain sen aikana :)

Nyt tuli kuukaus Lucan kuolemasta, voi kun aika menee nopeasti .Kauhea ikävä sitä murua, mutta onneksi tuska ja suru helpottaa. Ikävä saa jäädä. Ei mene vielä päivääkään tai montaa tuntiakaan ettenkö muistelis sitä pientä rakasta koiraa. :(

Milo puolestaan kasvaa ja oppii koko ajan uutta. Chokon kanssa ne riehuu ja rakastaa juoksennella koirapuistossa :) Ollaan myös Lilli-neitiä ja Milanoa käyty moikkaamassa, tiedä vaikka Milo ja Milano joku kaunis päivä vielä tekisi pieniä chihupentuja, uijui. <3

Milo, Choko, London, Milano

Niko muutaman chihun kanssa :P

Muuten oikeestaan tällä hetkellä menee ihan jees, mä nautin mun elämästä. Oon saanu kuulla viimepäivinä eriäväisiä mielipiteitä mun elämästä, joidenki mielestä mä elän ns. kaksoiselämää, mutta damn että mä nautin siitä! Voin työssä olla aivan eri ihminen kun vapaa-ajalla kavereiden kanssa. Ja se ei kuulu kenellekkään pätkääkään mitä mä vapaa-ajallani teen ::) Kateelliset jaksaa jauhaa jne..Kyllähän te tiedätte :)

Viime lauantaina olin Nikon seurana Kaarinassa. Niko oli juontokeikalla siellä .Oli ihan älyttömän hauskaa ja mustakin kaivautui diivan piirteitä esille, vaikka mulla siihen ei varaa olisi :D Kiitos kuitenkin tapahtumanjärjestäjille,että jaksoitte toteuttaa myös mun toiveita.. Sellaiseen palveluun, ilmaisiin juomiin, bäkkäriin, ruokiin, ilmaiseen hotelliin yms kyllä voisi jäädä koukkuun. Erityis Kiitos menee Nikolle, kun otti mut sinne mukaan!
Oli mukava seurailla artisteja mm. Dannya, Frederikkia, Matti Nykästä , Tauskia ym bäkkärillä ja siitä miten ne käyttäytyy.. Suuria yllätykisä tuli , mutta en jaksa nyt niistä enempää avautua. Anyway hauskaa oli ja toivotaan ,että Niko ottaa mut joskus uudestaakin mukaan vastaavanlaiseen tapahtumaan :)



Nikon henkisenä tukena lavalla. Tässä vaiheessa olin vielä sivussa, jossain vaiheessa iltaa jo kuulemma mikkikin kädessä heilunut..........

Piti tähän laittaa vielä bb:stä muutama sana,  mutta ei tehdä tästä liian pitkää . Itse en ainakaan jaksa lukea tolkuttoman pitkiä bloggauksia. Joten jatkan aiheesta seuraavan kerran kun intoudun skriivaamaan, toivottavasti jo vielä tänä yönä =)

4 kommenttia:

  1. Ihana ku jaksoit kirjottaaa, nyt vaan pian lisää <3 Tehään sun tukkapostaus sit kans ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos muru <3 Joo tehdään todellakin :)

      Poista
  2. Mukava kuulla sustakin täällä pitkästä aikaa :)Ihanaa kun pääset matkallekkin, niin saat kunnolla rentoutua ! Ja sun chihut on kyllä niin ihanat samoin Nikon.

    Voi, ei miksi ihmisten täytyy puuttua toisten elämään argh! Eikai nyt voi olettaa, että jokainen elää samaa elämää työn ulkopuolella kuin töissä! Äh. Eiköhän jokainen tajua sen, että ei nyt kassanmyyjäkään toitota ympäri ämpäri 10,50€ tai kampaajalla ole sakset kourassa kaikkialla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi kiitos, mukava kuulla sinustakin :) Mun ja Nikon chihut kiittää <3

      Ja niimpä oikeessa olet. Kaikki ei ymmärrä ,ettei kaikkien ihmisten tarvitse elää tätä elämää samallalailla. Jokainen tallaa tavallaan!

      Poista