lauantai 21. syyskuuta 2013

Tälläst tänää!

Kolmas yö menossa ja jonkun verran väsyttää kun ei oo oikee päivisin tullut nukuttua. Mun piti tehdä teille postaus barcelonasta, mutta en jaksa laittaa kuvia koneelle. Mutta nyt tsemppaan ja teen sen loppuun lähipäivinä niin voi sitten laitella sieltä kesäkuun Kyproksen reissustakin kuvia nähtäväksi :D
Matkablogeja on kiva lukea itsekkin jälkeenpäin ja fiilistellä.

On tullut ihan kiitettävästi reissattua viime vuosina. Oon käynyt viimeisen viiden vuoden aikana varmaan about 8 kertaa Italiassa, Rodoksella, 2 kertaa Thaimaassa, Kyproksella, Bulgariassa, Espanjassa ja mitähän vielä. En tiedä mistä rahat sinne oon aina repinyt, mutta voi pojat että mä rakastan matkustelua <3 Se on mun intohimo ja just sanoin kaverille et haluisin siihen liittyvän ammatin. Voisin olla joku arvioija ja kierrellä ympäri maailmaa :D Nyt kun on tehnyt yhden reissun yksinkin niin himoitsee jo seuraavakin semmoista. Vaikka oli meillä porukalla nyt viimeksikin ainakin yhtä kivaa! Molemmissa on puolensa. Mutta musta on järjettömän kivaa että kokeilin yksin matkustamistakin niin seuraavat reissut ei oo ainakaan siitä kiinni ettei löytäis mieluista matkakumppania. Voi mennä sinne mihin huvittaa ja silloin kun huvittaa.



Helmikuussa meidän olisi tarkoitus ampaista lämpimään , vielä vähän hakusessa onko kohteena Aasia, Afrikka, vai ihan Kanarian saaret. Pitäis vähän säästää kun sitten vuoden päästä olisi suunnitelmissa valloittaa hyvässä porukassa Amerikka. Amerikka on mun yksi suurista haaveista koluta läpikotaisin. Ensimmäisellä reissulla olisi suunnitelmissa valloittaa Losi,San Frisco ja LAS VEGAS!

Myös tolla Barcelonan porukalla aateltiin lähteä ensi syksynä esim Lissaboniin. Ja keväällä menen myös Italiaan. Vieläköhän antais kukkaro myöden lähteä vaikka kesällä yksin johonkin Kreikkaan viikoksi? :D Saa nähdä.

Huomenna mulla on tulossa kiva päivä kun herättyäni lähden Nikolle Helsinkiin ja siitä sitten BB-talolle suoraan lähetykseen. Oon ollut siellä pari kertaa aikaisemminkin ja se suoran lähetyksen huuma on kyllä hauskaa. Ensi sunnuntaina olis suunnitelmissa Jonnan kanssa mennä talolle. :) Hauskaa!

2 kommenttia: