torstai 19. syyskuuta 2013

BARCELONA!

Viime torstaina pitkä odotus palkittiin ja lähdettiin viimein kevällä varattuun matkaan kauniiseen Barcelonaan. Tämän retken kustansin exäni pahoinpideltyä minut taannoin, joten kiitos siitä. Bastard.

Meitä lähti loppuviimein reissuun kahdeksan ihmistä, joista mulle osa oli tuntemattomia. Oltiin me joskus Nipan paardeissa nähty, mutta siellä tulee oltua aina niin naamat ettei ole silleen tutustunut kunnolla kaikkiin :D Suurimman osan mä kuitenkin tunsin ja huoneeni jaoin Nipan siskon kanssa, jonka olen tuntenut jo lapsesta asti.

Klo 5.00 aukesi ensimminen lonkero Helsinki-Vantaa lentokentällä ja treffattiin kavereiden kanssa siellä. Meistä 5 lähti ekalla lennolla, 2 seuraavalla ja yksi tuli vielä myöhemmin päivällä perästä.
Lentokoneessa juotiin shampanjaa ja ihan hyvissä hiprakoissa oltiin, kun aamulla kone laskeutui paikallista aikaa klo 9 Barcelonan lentokentälle :D

Siitä napattiin sitten taksi ja lähdettiin kohti meidän UPEAA neljän tähden hotellia. Oikeesti, en oo koskaa elämässäni ollut ennen niin hienossa hotellissa.

hotellin aula

Koska kello oli vasta 10 ja saatiin huoneet vasta klo 14 , me jätettiin laukut hotellille ja suunnattiin ekaan kuppilaan, joka olikin ihan hotellin vieressä. Siellä maksoi olut 1,60!!!! Ja vaikken koskaa oo ennen kaljaa juonut niin tolla reissulla niitä tuli juotua ihan "muutamat" :D Sangria oli 3,50 samoin caipiroska. Niitäkin tuli ihan kohtuu kiitettävästi kiskottua.

Kun kello vihdoin tuli kaksi ja saatiin huoneet niin oli osa seurueesta jo aika hyvissä täytyy tunnustaa :D Mutta aatelkaa, että vaikka neljä ihmisistä oli syönyt aamupalan ja juonut neljä tuntia siin kuppilassa niin meidän loppulasku oli about 100euroa. Ja siihen taisi sisältyä vielä kahden myöhemmin saapuneen matkaseuralaisen oluset myös. ELi halpaa oli!

Kun oltiin hetki ihasteltu hotellia niin lähdettiin tien toisella puolella sijaitsevaan ostoskeskukseen. Ja löydettiinkin sieltä iso supermarket. Siinä humalatilassa me vaan kaikki ilakoitiin ja  kiljuttiin kuinka halpaa siellä kaikki oli ja lastattiin kärryt täyteen nesteitä..JUU juu , vettä myöskin!

Mun oli aivan pakko ottaa tästä kuitista kuva:

Tää sisälsi siis skumppaa,5 litraa vettä, 3 litraa sangriaa, breezereitä, smirrejä, 3 energiajuomaa ja 9 fantatölkkiä... ja maksoi siis 19,31! :D Olispa suomessakin näin halpaa.

Tää päivä meillä sitten taisi oikeestaan mennäkkin näiden tuhoomiseen ja lähikuppilassa istumiseen. Niin ja käytiin me myöhään illalla Italialaisessa syömässä, joka aiheutti mussa haikeita tunteita. Espanja kun muutenkin on niin samanlainen kun Italia ja ikävä sinne on valtava. Tietty siihen vielä se humala niin itkuksihan se meni. No mutta, loppu hyvin kaikki hyvin ja hymyssäsuin sitä mentii kuitenkin joskus yöllä nukkumaan melkeen 40 tuntia valvonneena ja 21 tuntia dokanneena =)

Seurvaassa postauksessa esittelen hieman meidän hotellia lisää ja kerron mitä kaikkea puuhaa me keksitiin tokana päivänä :)

Palataan!

1. Voi että miten ihanan näköstä ja kivasti oot kirjottanu! :) Pakko päästä kyl yhessä joskus reissuun <3