maanantai 12. elokuuta 2013

Pikkuhiljaa!

Voi tsiisus millä lääkärillä mä tänään kävin. Oli tarkoitus mennä omalle lääkärille, mutta siellä olikin joku sijainen joka ei ihan hiffannut ööö niinku yhtää mistää mitään. Se laitto mun ammatikskin jonku. toim.muu.tytär... OK?

Huomenna mä meen töihin. Pakko palata arkeen ei tästä muuten tuu mitään..
Niinku varmaa arvata saattaa niin ikävä silti ei oo helpottanu eikä vielä surukaan mutta tänää on jopa ensimmäinen päivä kun en oo vielä itkenyt..kop kop! Räjähdysaltis fiilis on kyllä edelleen, että suosittelen kaikkia kiertämään kaukaa tai kohtelemaan silkkihansikkain, muuten saattaa tulla multakin asiatonta palautetta, kun ei oikeen oo tota itsehillintää just nyt. :D

Viime aikoina oon saanu kivoja kommentteja täne blogiin uusilta lukijoilta, kiitos siitä <3 Se on tsempannut mua taas kirjoittamaan tätä ja jos teillä on jotain kysymyksiä/toiveita niin laittakaa niitä toki tulemaan, mielelläni vastaan. :)

Uuden pennun, Milon kanssa kaikki on mennyt loistavasti ja on jotenkin kotonen olo kun se sotkee täällä kämppää silppomalla kaiken paperin minkä jostain löytää ja levittämällä kymmeniä leluja ympäri kämppää...Tulee ihan Luca mieleen :D <3 <3

Nii ja tietteks mitä? Oon tavannu yhen mukavan tyypinki ja muutamia kertoja käynyt "treffeillä" ja silleen. Mutta empäs kerrokkaan siitä vielä enempää :)

Kivaa viikkoa kaikille ja toivotaan,että täälläkin saatais nyt hetken hengähtää kaikesta ikävästä draamasta.

p.s. Eilen kun tuli viikko lucan kuolemasta mun frendit ja sukulaiset sytytti kynttilän sen muistoks illalla ja jaettiin niitä kuvia toisillemme fb:ssä. Tuli niin ihana fiilis,että muutkin välittää <3

tää tulee palaa joka ilta mun olkkarissa <3 Teetän vielä kuvan siihen pikku Lucasta ja Veetistä kanssa<3









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti