sunnuntai 25. elokuuta 2013

Mielessä juuri nyt!

Moikka!

Kumpa saisi taas vähän tsemppiä tähän bloggaamiiseen. Mä yritän, mä yritän! Nyt kun vaan on jotenkin niin kaikkea menossa ja päässä pyörii miljoona asiaa niin en saa jotenkaa aikaiseksi.

Noh mitä mun päässä sitten pyörii?

1. Luca, jonka kuolemasta on tänään tasan kolme viikkoa. Surettaa, ahdistaa, vituttaa ja ikävä on kova <3:(

2. Choko, joka kaipaa edelleen Lucaa paljon. Miten surevaa koiraa voi lohduttaa? Onneksi kuitenkin pikkuinen tuo iloa chokonkin elämään.

3. Milo.Se on niin ihana <3 Mä oon niin onnellinen siitä ratkasusta,että otin toisen koiran heti.



4. Barcelonan matka. Johon on enää reilu kaksi viikkoa! Odotan sitä aivan hirvittävästi, mutta jotenkin nää viime aikaiset ikävät jutut on latistanut senkin reissun fiiliksiä. Uskon,että asia korjaantuu mitä lähemmäs reissua mennään. Suunniteltiin me jo meinaa Nipan kanssa,että shampanjaa ostetaan lentokoneessa jo heti kuudelta aamulla. RAI RAI TICO TICO!

5. Serkun häät Italiassa lokakuussa. Menenkö mä sinne vai en? Faija on sinne pyydellyt, mutta jotenkin tuntuu etten pysty sen kanssa vielä samoissa tilossa olemaan. Toisaalta taas ikävä veljeä ja italiaa, joten... Argh!

6. Työt. Kun asiat alkaa ärsyttämään ja niitä veivaa koko ajan päässä niin on aika katsella ainakin hetkellistä toista ratkaisua muualta. Mä haluan nuorisolle ja toivottavasti pääsen sinne työnkiertoon mahdollisimman pian. En oikee muuta tästä viitsi avautua, mutta tää on se suurin asia mikä tällä hetkellä mun päässä pyörii.

No, tossa jotain ja ei tossa vielä kaikki..  Mutta jospa tää tästä taas iloks muuttuisi =)

Nyt valvon öissä ja en ymmärrä miten ihmistä voi väsyttää 24/7! Syysväsymys ja tiettekö mitä? Aamulla oli VIISI ASTETTA LÄMMINTÄ! Eli kohta ollaan jo pakkasen puolella. Voi perskele!
'
Vielä on kesää jäljellä, vai onko? :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti