tiistai 6. elokuuta 2013

Lucalle

Kun olit syntynyt mun piti mennä vaan katsomaan sua ja sun sisaruksia. Kuitenkin siinä kävi niin,että veit mun sydämen ja tein niskalimassa ylitöitä,että sain ostettua sut omakseni.

y
Kun luovutuspäivä koitti olin niin onnellinen. Marssit tänne niin äijänä, painoa sulla oli sillon vissiin 500g.
mut pistit heti muut täällä kuriin ja olit se johtaja. Kotiuduit tänne saman tien eikä ollut edes äitiä ikävä ekoina öinä kun nukuit mun kanssa samalla tyynyllä <3




Olit aina vähä sellanen adhd ja et kestänyt sitä jos vaikka puhuin puhelimessa. Istuit mun päällä ja tungit kieltä suuhuni:D Hassu poika <3 Susta tuli jotenkin tän perheen pääjehu kaikilla kolmella kilollasi.



Mä en olis koskaan voinut uskoa,että joudun susta luopumaan näin aikasin. Olisiin toivonut meille vielä kymmenen vuotta lisää. Sua jäi kaipaamaan tänne niin moni,koska olit valloittanut lähes kaikkien sydämet omalla persoonallasi. MÄ EN KOSKAAN UNOHDA SUA ja anteeksi etten löytänyt sua ajoissa. Mä niin toivon ettet kärsinyt pikkuinen.





Ikävä on niin kova ja tuska niin suuri... Toivottavasti sulla on hyvä olla ja oot siellä jossain Veetin kanssa nyt <3

RIP Luca rakas <3


Hyvää ikiunta rakas <3





16 kommenttia:

  1. Tää on niin kamalaa :( <3 Oikeen kyyneleet tuli kun luin facebookista mitä oli käynyt :((

    Jaksamista paljon Melina <3

    "Kun suru ja kaipaus on liian suuri
    ja tunnet kyynelten vierivän poskellesi,
    muistele silloin minua ja niitä hetkiä, jotka meillä oli.
    Ne hetket meillä on vieläkin, sillä muistot eivät katoa,
    minä olin kanssasi silloin ja niin olen nytkin, sillä minä
    en katoa. Jätinhän tassunjälkeni sydämeesi"

    VastaaPoista
  2. Oi kamalaa :'(

    Paljon jaksamisia <3<3<3

    Kuka tämä Veeti on jos saan kysyä? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <<3 veeti oli mun kolmas haukku joka lopetettiin tammikuussa. oli 14wee vanha ja sairas.

      Poista
  3. - Oon niin pahoillani, että menetit sun suloisen vauvan. Hirrmuiset halit sinne!

    VastaaPoista
  4. otan osaa♥ ja anteeks et kysyn ja älä vastaa jos siltä tuntuu mut etjän suutu ku kysyn niin mihin tämä ihana koira mahtoi kuolla?? anteeks kauheesti että kysyin !

    VastaaPoista
  5. voi muru <3 voimia sinne, iso halaus

    VastaaPoista
  6. Voi eii 8( kamalaa.. Jos näin voi sanoa, niin otan osaa <3 ;(

    VastaaPoista
  7. Auton alle? Ajoiko auto olohuoneeseen?

    VastaaPoista
  8. Tai istuitko sen päälle ja meni liiskaksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee löysit tiesi taas tänne, olikin jo ikävä <3

      Poista