perjantai 14. kesäkuuta 2013

Viimeinkin voin ottaa iisimmin!!

Se on kuulkaas arvon lukijat kolme tuntia ja tää tyttö painelee kesälomalle!
Mulla on vielä kaikki suunnitelmat ihan auki. Oon nyt alkanut miettimään myös Kreikkaa vaihtoehdoksi lomakohteelle. Haniassa ja Kossilla ainakin käsittääkseni myös jonkinlaista yöelämääkin löytyy kauniidne maisemien lisäksi. Onko teille kokemuksia? Tosi moni on sanonut ettei turkkiin kannata yksin matkustaa. Ehkä mä kuuntelen niitä viisaita neuvoja ja olen menemättä sinne, vaikka halvat hinnat mua kyllä houkuttelis.

Moni varmaan miettii onko meidän faijasta kuulunut mitää? No ei oo. Tiistaina olis ollut lähtö sinne :( Ei voi mitään.. Oon mä jotenkin jo kai sisäistänyt sen asian etten oo menossa , mutta veikkaan että ensi viikolla voi silti vähän kirpasta.

LOMALLA VIIMEINKIN VOIN OTTAA IISIMMIIIIIN!!


Murheet nurkkaan ja lomafiilis päälle! Tästä kun kotiin lähden niin nukun muutaman tunnin ja alan siivoamaan ja valmistelemaan illan paardeja. Thaimaan matkaajat kokoontuu ja vetää perseet olalle! Että se on soks orti ja shilleen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti