tiistai 11. kesäkuuta 2013

Fiilistelyä!

Oi mihin meni ne kauniit ilmat? Toivottavasti tulevat pian takaisin sillä perjantai aamuna klo 7.15 mulla alkaa loma!!!!!!!!! Tsiisus miten mä oon sitä odottanutkaan. Mulla on tässä menossa jäätävä työputki ja nyt voi sanoa että voiton puolella ollaan. Enää kolme yövuoroa töissä, päivätöihin tarvii palata vasta 10.7! Luksusta!

En oo vieläkää varannut sitä ulkomaan matkaa, ens viikolla saattaa kuitenkin olla jo lähtö! Jos päädyn kuitenkin viettämään juhannuksen suomessa niin sitten vasta seuraavalla viikolla ulkomaille. Ei noi ilmat vaan nyt kovin lupaavilta näytä  enkä voi kun pikkasen hihitellä kaikille ketkä aikoo juhannuksena jossain teltassa yönsä viettää, voi tulla pikkasen kylmä. :P

Mun viime päivät töiden lisäks on mennyt edelleen jäätävässä hedarissa mut oon mä silti jotain kivaaki tehny. Mm Iidan prinsessajuhlia, kavereiden kanssa espalla arskaa, häklin montulla uimassa yms yms yms

Kohta mä meen hierojalle ja sitten vien auton ilmastointihuoltoon. Siks ajaks kun sitä huolletaan meen salille jumpalle. Sitten jos tulis kotiin tiskaamaan ja vähän lepäilee ennen yövuoroa.
Bloggailen varmaan yön pimeinä tunteina taas jotain helvetin järkevää! :P

Muutaman kuvan vielä teille lisään viime päivistä:)


1 kommentti:

  1. Hyvää kesälomaa! Tääl suomessa on niin koleet säät eikä loppua näy, niin nopeasti vaan matkaa varaamaan!:))

    VastaaPoista