keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Valinnan vaikeutta

Tässä surffailen matkoja ja mietin,että mihin sitä sitte lomalla lähtis. Kun tosiaan varmana yksin meen niin olis kiva olla joku semi turvallinen paikka. Ei siis mihinkään bulgariaan,vaikka siellä halpaa onkin. Mietin,että mites esim Turkki? Sinne pääsis halvalla. Onko kukaan käynyt ja mitä ootte tykännyt? Ranska mua kanssa kiehtoo,mutta aika hinnoissaan on nuo matkat. Italiakaan ei oo pois suljettu vaihtoehto, koska voinhan mä mennä vaikka milanoon. Se on kuitenkin mun toinen kotimaa ja todella lähellä mun sydäntä. Rakastan kaikkea sielllä. Hmm..elikkäs oikeestikkin vois katsoa lentoja sinne :) Toisaalta se voi olla liian myrskyisiä tunteita herättävää olla samassa maassa perheen kanssa mutta eri paikassa. Puolensa ja puolensa....

Kattelin äsken puhelimen kameraa ja voi tsiisus mitä kuvia laivalta on tullut otettua :D Teen tänää postauksen siitä ku meen yövuoroon. Ja kyllä, tänään on aika lopettaa märehtiminen ja mennä töihin. Saapahan edes sen ajan keskittyä muiden ongelmiin :D

Huh mikä vuoristorata nää viikon päivät on ollut. Se faijajuttu BUU, laivalle JEE, krapula+faijajuttu ISO BUU, rahat tuomiosta JEE, matka barcelonaan JEE... Kyllä tässä kyydissä vahvempaakin ihmistä heikottaa.

Draama selvästikkin kiinnostaa ihmisiä, koska mun blogin kävijäluvut on taas noussut triplaten tällä viikolla :D Ja toki sen ymmärtää, vielä kun aika avoimesti täällä puhun asioistani. Se on jotenkin terapeuttista. Joitaki se saattaa ärsyttää,mutta mulle se on aivan sama. Tätähän blogia ei ole siis pakko lukea :) Ja ihmisillä on erilaisia tapoja käsitellä asioita eikä niitä kukaan toinen voi tuomita.

Laitan vielä tänne pari kuvaa pampuloista ja meen koittaa ottaa päikkäreitä , jotta jaksaa sitten yöllä valvoskella muiden unta. Muistakaa käydä kurkkaamassa viimeistään huomenna täällä, niin näätte ne hirveät otokset seiskan bileristeilyltä ;D


2 kommenttia:

  1. Mukava kuulla, että elämään tulee onnenhetkiäkin eikä pelkkää kökköä kurjaa kuraa niskaan koko aikaa :) ! Vitsi mäki haluisin niiiiin paljon lähteä johki matkalle heti, onneks elokuussa sitten ainakin pääsee!

    Monestihan puhutaan negatiiviseen sävyyn Turkista, mutta eiköhän se oo siitä jokaisen asenteesta kiinni, kun joku sanoo vaikka et sielä on niitä karvakäsi miehiä ja ei tiedä mitä ne voi tehdä, mutta ihan samalailla joka maassa on miehiä ja niistä ei voi koskaan tietää. Ite oon ollu ihan pienenä Turkissa joten en ihan tarkalleen muista mutta kuvista päätellen oikein kaunista sielä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun sullakin jotain mitä odottaa:)

      Joo samaa oon kuullu turkista ja se kieltämättä vähän epäilyttää kun yksin naisena menossa. Mutta tosiaan joka maassa niitö on! Bulgariasta mm todellq huono kokemus vaikka en ollut edes yksin :/

      Mua rupes hirveesti kiehtoo portugali et saas nähä jos löytyis sinne halpa matka:)

      Poista