torstai 2. toukokuuta 2013

Toisenlainen merkkipäivä

Siitä on nyt tasan kaksi vuotta, kun pakkasin 10 vuoden suhteen autoon ja lähetin kamat helvettiin. Nyt mua naurattaa se tilanne ihan hirveesti, koska olin varmaan hieman huvittava näky. Silloin mua ei naurattanu tai oikeestaan kai nauratti, niin naurettavaksi se tilanne oli mennyt :D Tulipas monta naurettava-sanaa.
Löysin tälläsen kirjotuksen mitä oon sillon kirjottanut :

Joskus nuorena tyttönä rakastuin. Annoin elämäni, kaikkeni. Sinä ainoastaan leikit, koitit satuttaa toista särkemällä sydämeni. Elin vuosia valheessa, onnellisena. Onnellisen tietämättömänä totuudesta, uskoen ikuiseen rakkauteen. Vaikka se ei ollut koskaan todellisesti edes alkanut. Kasvoin, aikuistuin. Halusin enemmän, halusin tasapainoisen elämän rakkaani kanssa, mutta tyydyin vähempään.Vuosien jälkeen jäljelle on jäänyt kaksi särkynyttä sydäntä, joita kukaan ei koskaan voi korjata.



Heh! Silloin luulin,että mun elämä on pilalla eikä se voi enää jatkua, mutta hitto vieköön mun elämä on vasta alkanut kaiken sen paskan jälkeen! :D Mua niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin harmittaa,että meni nuoruus sellasessa paskadraamassa. Ensi kuussa tulee muutaman tonnin hyvitys valtiolta mukiloinnista ja aion hemmotella niillä itseäni kaupunkilomalla ja jollain kivalla jutulla. :)

En tiedä miksi postasin edes tästä aiheesta, mua vaan jotenki huvitti kun löysin ton tekstin. :) 

2 kommenttia: