tiistai 21. toukokuuta 2013

Syvälle sydämeen sattuu

Päivä meni paremmin ja ilta kanssa,koska vietin sen ystävien seurassa. Juuri mietin,että jos olisin rikas niin palkkaisin Nikon  mun 24/7 seuraneidiks,koska sen seura on parasta  apua pahaan mieleen.

Nyt kotona ajatukset pyörii vaan sisilian suunnalla ja mua niin vituttaa etten mä sinne pääse. Oikeesti odotin kaikkea sieltä, ihmisiä,rantaa,aurinkoa, ruokaa..ihan kaikkea.

Selvennykseksi ettei tule väärinkäsityksiä isän sanomisista, niin minä tai äitini ei olla alkoholisteja. Kaukana siitä. Isäni mielestä jos juo kerran vuodessakin se on alkoholismia.

Täytys blogata ja lisätä kuvia seiskan risteilystä,jossa oli hauskaa ja ihania ihmisiä. Ei vaan nyt inspaa sekään :(

Selviinköhän mä tästä? En tosiaan tiedä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti