torstai 23. toukokuuta 2013

Seiskan bileristeily 05/13


Joo elikkäs olin noin tuhannen kerran seiskan bileristeilyllä viime torstaina. Laiva oli vaihtunut silja europaksi, joka sinällään oli ehkä vähän pettymys. Onhan se kait isompi kun edellinen, mutta en tiiä , tykkäsin enemmän princessista.  Se voi johtua myös siitä,että meidän hytti oli siellä kerjäläisten osastolla, eli autokannen alapuolella :D Toisaalta siellä oli kyllä hyvät bileet ja vaikka sinne oli hankala löytää niin olen sinne yöllä itse löytänyt!

Jutta ja Arto tuli hakemaan mua puol neljän kieppeillä ja lähdettiin kohti Helsinkiä. Haettiin kuski töistä joka sitten heitti meidät satamaan. Oltiin jo tuossa vaiheessa korkattu tietenkin yks ja ehkä kakskin sidukkaa ;)
Mua vähän painoi mieltä se riita faijan kanssa, joka oli just ennen lähtöä, mutta onneksi hyvässä seurassa murheet unohtuu. Satamassa kiskottiin yhdet nassuun ja painuttiin laivaan.



Ihan ekana tsekattiin suomen peli,siellä oli kunnon kisakatsomo! Siinä tietenkin samalla meni yks jos toinenkin juoma. Treffattiin myös bb-porukkaa ja jatkettiin niiden kanssa pelin katsomista. Myös uusia ihania tuttavuuksia löytyi, kuten esim bb markuksen ihanat siskot! Me niin mennään kesällä roadtripille niiden luokse sinne pohjoseen :P Ja tuli tutustuttua muutenkin uusiin kivoihin tyyppeihin ja varmana tulee nähtyä niitä vielä uudestaan. BB-stä tuttu Jonna I oli aivan mahtava tyyppi ja ollaan sovittu,että se tulee mun luokse bilettämään tässä lähiaikoina. Ihana tyttö ja meillä meni kyllä niin jutut yksiin <3 Mä niin rakastan tutustua uusiin ihmisiin!

kisakatsomossa! :)


Pelin jälkeen taxfreehin ostamaan juomaa. Ostin lavan siideriä ja lavan lonkkua ja sitten ostettiin salmari ja lakukossut hyttiin! :D Olipa taas oikeen järkevä idea.

Koko risteilyn tarkoitus ja kohokohtahan oli se,että ihana Suvi kisasi miss xl-kisassa. Käytiin moikkaamassa suvia ja kristaa + paljon niiden kavereita ennen kisaa ja sain hienon fanitus missinauhan!




uusi ihana tuttavuus :) <3

Sitten eiku kisakatsomoon kannustamaan suvi voittoon ja siellä mekin kerjäläiset istuttiin vipissä muiden kanssa. :D



Joo o. Kuvien laatu on mitä on...Antakaa anteeksi :D Kuitenkin silti haluatte nähdä niitä niin lisätään nyt vaikka ne onkin "hieman" tärähtäneitä.

Suvi voitti miss xl-kisan!!!!!! Vitsit sitä riemun kiljahdusta :)) Mulla on joitakin kuviakin siitä, mutta niistä ei kertakaikkiaan saa yhtään mitää selvää.

Tän jälkeen alkoki sitte mennä vissiin sen verta reippaammin toi voitonjuhla etten osaa kertoa teille enempää, kun en muista.:D HAUSKAA meillä kuulemma kuitenkin on ollut.

Siitä mistä mä oon erittäin ylpee on se,että muistan kun mua alkoi joskus yöllä se isäjuttu pännimään niin sen sijaan,että olisin järjestänyt siellä jonkun shown , menin NUKKUMAAN. Kelatkaa kuinka viisas musta on tullut! Tunti tai kaks on hämärän peitossa missä oon yksin sooloillu, mutta hengissä oon ja kaikki kamat tallessa niin ei kai siitä nyt sitten tarvitse enempää murehtia :D

Aamulla heräsin hytistä ja olin hetken aivan pihalla missä olen. Onneksi näin Jutan ja Arton nukkumassa siinä ja muistui taas mieleen että missä ollaan! Oli vaan aivan kamala tunne, kun ei muistanut yhtään mitä puolenyön jälkeen on tapahtunut ja koska oon tullut nukkumaan. Ensiksi tsekkasin,että kamat on tallella,koska oon aika taitava hävittämää niitä, mutta tällä kertaa kaikki oli tallella!!
Olin yöllä käynyt vaihtamassa hyttikortinkin,kun siellä oli tullut joku viba ja kenenkään hyttikortit ainakaan siellä kerjäläisten osastolla ei toiminut yöllä. Itsehhän en muista tästä mitään, mutta infopisteen mies oli sanonut että oon käynyt hakemassa jo yhden kortin :D Ihan hirveetä kun ei oikeesti kertakaikkiaan muista.

Noooo niiiiiiiin ja sitten käytiin Jutan kanssa aamupalalla. Söin salaattia. Oli hyvää.
Ja johan oli aika taas korkata sidukat, olihan kello tuolloin jo melkeen 12!
Onneksi niin oli tehnyt muukin poppoo ja jorattiin täysillä siihen pisteeseen asti, kun laiva oli satamassa.

KIITOS KOKO PORUKALLE MAHTAVISTA BILEISTÄ JA SYKSYLLÄ OTETAAN NIIN UUSIKSI <3

Lisään vielä loppuun muutaman hämärän kuvan siitä seuraavasta päivästä.....Ehkä näistä voitte päätellä kuinka sidukka upposi kaikille myös silloin. Paitsi Artolle, joka oli hirveessä kankkusessa hytissä! :)










yksi kuva maisemastakin :DD

Tää ilmapallo hampaiden välissä poistuin laivasta. Onneksi se poksahti jossain vaiheessa :D


4 kommenttia:

  1. Haluun sun kaa nii bilettämään!!!! :D

    VastaaPoista
  2. Kauniina olet ollut liikenteessä:) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!Iite nauroin ett miten ihminen voi näyttää noin pulilta varsinki seuraavana päivänä:D

      Poista