torstai 9. toukokuuta 2013

Kukkuluuruuu!

Oon ollu laiska bloggaaja. Olin vapaalla pari päivää ja voi hitsi että oli jotenkin tylsää. Oli jo kiva tulla töihin :D Mä hajoisin, jos joutuisin olla lomalla pidemmän aikaa kotona. Onneksi mulla on aina joku ulkomaan matka melkeen lomalle suunniteltu. Tai jos olis työtön! Hyi helvetti. Onneksi ei tällä alalla ja vakkari duunissa pitäisi sitä probleemaa tulla.

Leijonat meni sitte häviämään USA:lle. :( Oli kyllä arvattavissa...Saa nähdä mikä höykytys Venäjää vastaan on perjantaina! Ei taida tänä vuonna kultaa tulla..... Vaikka mistä sitä tietää.

Ihanaa, kun on ollut lämpimät ilmat! On ollut kiva lenkkeillä ja eilen käytiin koirien kanssa koirapuistossakin. Yritän olla mahd paljon auringossa,että tulisi hyvä pohjaväri ennen Italian reissua. Haluan olla _RUSKEE_ kun tulen takaisin. :P Vajaa 6 viikkoa lähtöön..... <3

Voi veljet ,että on tullut taas jotenki liikaa pohdittua ihmissuhde kuvioita ja luottamus juttuja. Ei niistä tuu kun hulluksi. Taidan pysyä sinkkuna loppuikäni suosiolla. Haluaisin kyllä lapsia, mutta toisaalta eihän siihen tarvitse miestä kun pariksi minuutiksi? HAha :D No ei vaiskaan..... Kyllä mä haluun miehen siinä samassa paketissa. Hyvin tienaavan.. Ja silleen :D No ei, edes toimeentulevan!
Ei helvetti. Taidan olla liian väsynyt nyt tähän hommaan..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti