perjantai 10. toukokuuta 2013

JES!

Hyvä fiilis hyyyyyvä fiiilis tittidittidittiittiiii! Oon nyt muuttanu vähä ohjelmaa ton dieetin suhteen muutamaksi viikoksi, koska jostain syystä kroppa teki täys stopin vaa`an suhteen. Nyt ekan pvän tulos tässä uudessa jutusssa on -1,8kg , joten tää oli ehkä just sitä mitä nyt kaivattiin. Mä kerron tästä ihan pian lisää, kuhan nyt eka testailen ja totuttelen itse.
Ensi viikolla tulee kyllä paussi to-pe kun lähdetään laivalle ja siellä juuuaaaaaaan ! :D Mutta perjantaina palataan takaisin ruotuun.

Mulla on kipee olo, kurkku kipee ja jotenki töttöröö.:(
Täällä mielisairaalassa valvoskelen kuitenkin reippaana muiden unta. Katoin äsken hannibaalia ja se ei oo kyllä ehkä oikea leffa täällä katsomiseen, koska nyt mua pelottaa! :D Oon vähän sellanen paskahousu ja pystyn psyykkaamaan itseni mielettömiin pelkotiloihin. Tai onneksi en enää niin paljon, mutta ennen vähän liikaakiin. Nykyään uskallan nukkua jo ilman valoja! :D Tai ainakin useimmiten ;) Ei mua pelota muut ihmiset vaan kaikki yliluonnollinen juttu :D Kummituksia voi olla asunnossa varsinki silloin ,kun nukkuu ilman valoja :o

Italiassa mun iskän asunnossa oon sata varma että kummittelee. Älkää nyt pitäkö mua hulluna, mutta niin se vain on! Ja en oo ainoo josta siellä siltä tuntuu. Mulla olis pari tarinaaki kerrottavana, mutten uskalla kertoa etten huomaa olevani pian täällä sairaalassa sillä puolella, jolla ei ole avaimia ulko-oviin. :D
Mä vaan uskon kaikkeen paranormaaliin vaikken kyllä haluis, koska ne jutut on ihan HELVETIN pelottavia!
Lisäks siellä italiassa on sellanen kummituskatu, jossa me ollaa muutama kerta käyty ja hyi helvetti että sen jälkeen on psykoottinen olo! :D Kaverilla on video sieltä, täytyy kysyy onko se vielä jossain netissä niin voisin linkata sen tänne. Kun ette muuten kuitenkaan mun juttuja usko :D

Ehkä mä toteen taas olevani liian väsynyt tähän bloggaamiseen kun mun jutut menee tälle tasolle. Kiitos anteeksi ja näkemiin. Seuraava kuva kuvastaa tätä hetkeä hyvin ! :D


Aamuvuoro, tule jo.

2 kommenttia:

  1. mä ainaki uskon kummituksiin, ja oon varma että mun vanhassa asunnossa oli sen edellisen siellä kuolleen mummon kummitus. kaikki vaan otti sen vitsinä kun kerroin, mut mä en tykänny yhtään siitä fiiliksestä siellä, onneksi pääsin muuttamaan suht pian pois :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyyyyi! Joo onneks pääsit! Tässä mun nykyses asunnos on kuulemma edellinen mies kuollu tohon partsille sairaskohtauksee mut se ei oo kummitellu onneks täällä! :D

      Poista