keskiviikko 1. toukokuuta 2013

HYVÄÄ VAPPUA!

Huh huh, eilen tuli juhlittua vähän vappua. Onneksi kuitenkin aika kohtuudella, sillä tänään töissä mä oon :S

Lähdin jo ajoissa eilen Helsinkiin ja treffattiin Nikon kanssa keskustassa. Käytiin hakemassa mulle Saralta guessin laukku (hieno sellainen) :) ja mentiin syömään. Kana-vuohenjuustosalaatti, taivaallisen hyvää!



Syötyämme pörrättiin glitteriin, ostin alesta korvikset, hienot uudet kännykkäkuoret ja sitten ostetiin hopeista glitterlakkaa vapun kunniaks ;) Oltiin me kyllä aika blingbling illalla!




Keskustassa oli joka paikkaan aivan älyttömät jonot ja porukkaa oli vaan ihan liikaa :/ Päädyttiin dtm:ään missä ei kuitenkaan kai oltu kun pari tuntia? Siitä sitten mäkkärin kautta yöjunalla himaan. Se yöjuna on kyllä yhtä helvettiä silloin, kun on itse niinkin selvinpäin kun eilen olin. Ensinnäkin se,että se pysähtyy joka helvatan asemalla ja se porukka mikä siellä örveltää..Nooh olenhan mä siellä kyllä itsekkin örveltänyt :P

On muuten kohtuu mielenkiintoista liikkua tuon tähtösen kanssa, kun joka paikasta kuulee "nevähööd" lausahduksia :D Siitä lauseesta on tullut aikamoinen _kohu_. Taitaa olla herra Saarinen tällä hetkellä yksi suomen puhutuimmista tyypeistä :P hHE"! <3

Kyseinen herra on aloittanut bloggaamisen seiskaliveen ja kuvattiinkin kuulemma sinne eilen joku video, mikä ei onneksi ainakaan toistaiseksi ole vielä päätynyt julkisuuteen. Yksi kuva me sinne napattiin, sen voit kurkata
TÄÄLTÄ! Kyllä tällänen tavis meinaa olla tuon herran kanssa välillä vähän ihmeissään. :P

Nyt on aika palata taas ruotuun ja IHANAA ,meidän salille saa tästä päivästä lähtien mennä joustavimmin kellonaikoihin. Mä kun olen enemmän sellainen iltaliikkuja. Kai. Tänään mä taidan kuitenkin skipata salin ja mennä vaikka koirien kanssa lenkille, jahka mä täältä töistä pääsen. Vähän morkkis eilisestä herkuttelusta ja juopottelusta, mutta eihän sille enää mittään voi. !


4 kommenttia:

  1. joo et nevahööd vaan! voi apua mikä ilta :) mut hauskaa oli ja sut niin nähdään tähtösten kolmos kaudella ;D pidän huolen siitä T: SEISKALIVE hahaha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei helvetti :D minä siellä tukka pystyssä hiihtämässä, voin kertoo ettei sillä sarjalla olis ainuttakaan katsojaa, sun ja äidin lisäks :D

      Poista
  2. Tulipa nälkä! :D
    Ja hei ihana et laukku oli mieluinen. nähään kesäl paremmalla aikaa taas :))

    VastaaPoista