torstai 23. toukokuuta 2013

Hirveä matkakuume!!!!!

Mun matkakuume vaan yltyy nyt kun ei oo vielä määränpääkään selvillä. Paitsi se syyskuun barcelona. Kattelin viime yönä äkkilähtöjä ja niitä saa kyllä todella halvalla! Mullakin nyt kun pystyn kolmesta viikosta valita päivän koska lähden ja lähteä vaikka kahden tunnin varotusajalla niin varmasti tulee napattua edullinen paketti. Oon nyt aika varma,että lähden agia napaan. Monet on sitä kehunut ja siellä on paljon nuorisoa ja meininkiä. Lisäksi mun yksi kaveri asuu Limassolissa ja sovittiinkin treffit sitten jos päädyn matkaamaan sinne. Ihan tosi kiva juttu sekin =)

Tänään äiti lähetti kuvaviestin mulle ja vähän järkytyin.. Oon päässyt sitten seiskaan! Ollaan just vissiin tässä kuvassa kiljumassa voitonkiljahduksia Suvin kanssa. :D <3

tsiisus!

Huomenna mä heitän rakkaani rakoperse tähtösen kentälle kun se lähtee epsanjaan kuvaamaan aurinkorannan tähtösiä. Ihan pikkasen kateellinen oon!!! Mäkin haluan, mutta onneksi ei enää montaa viikkoa tarvii ootella sitä,että pääsen itsekkin lentokoneeseen. :)'
Odotan kyllä sikana sitäkin, kun nettisarja siitä aurinkorannan tähtösistä alkaa, kun jos ne selvinpäin vetää viidakossa tollasta settiä ni mitäs sitte pikku päissää espanjassa?`Omg :D Nähtäväksi jää....





2 kommenttia:

  1. Hei nyt et sit oo enää nevahööd ku oot ollu seiskassa:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha! oon mä sielä pari kertaa aiemminki piipahtanut :P

      Poista