torstai 25. huhtikuuta 2013

Viidakon tähtöset!

Mä oon NIIIN täpinöissäni,että tänään tulee viidakon tähtöset :D Odotan sitä taas kun kuuta nousevaa.
Ja vaikka moni nyt varmaan ajattelee,että hehkutan siksi,kun niko on mun kaveri ,mutta EI. Niko on vaan niin paras :D Herranisä miten ihminen voikin olla niin viihdyttävä. Ja voin kertoa,ettei toi nyt hirveesti eroo edes kotioloissa olevasta nikosta. Mutta siihen kun lisätään vielä Thaimaan viidako ja alkeelliset olosuhteet niin viihde on taattu! :D Tänään tässä mietinkin,että jos kolmoskausi vielä nähdään niin ketä sinne voitas saada,että ihmiset sitä katsoisi? En tosiaan tiedä. Niko toisen kerran? Hah :D



Suomi ja tositv elää tällä hetkellä nikomaniassa eikä ihme. Tää kaveri on paikkansa ansainnu tähtösissä ja tuotantoyhtyiö toivottavasti ymmärtää,että ilman Nikoa katsojaluvut valitettavasti olis varmaan aika paljon pienemmät. Luulisin ainakin näin mitä nyt oon ihmisten keskusteluja seurannut.

Tähtösten myötä olen tutustunut myös ihanaan Ninaan ja Leinaan, joten siinä onkin mun lempparitrio. <3



ENÄÄ KOLME TUNTIA JA SE ALKAAAAA!!! Tänään luvassa kohtuttu NEVÄHÖÖD-tappelu. O-OU!


Ainiin ja p.s jos haluat lukea mitä tehtiin edellisenä iltana/yönä ennen nikon viidakkoon lähtöä niin sen tekstin voit lukea TÄÄLTÄ!

4 kommenttia:

  1. Mä en kattonu viime kautta mutta nyt katon ja pelkästään Nikon takia. Se on niin mahtava :D
    -Minna

    VastaaPoista
  2. Kun tietäisit pari juttua, niin voisi olla eri ääni kellossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kerro toki ne pari juttua ja vaikka omalla nimelläsi ääliö. Eiköhän me kuitenkin kaikki tiedetä kuka sä oot ;,)

      Poista