tiistai 9. huhtikuuta 2013

väsynyt akka...

Nyt täytyy myöntää, että ylitöitä on tehty jo ehkä vähän liikaa koska mä oon ihan helvetin loppu. Mä oon kuitenkin reippaasti jaksanut käydä salilla vielä työn lisäks ja nyt tulos tosta thaimaan matkasta on -5.3kg. Ja voin kertoa että nälässä ei ole tarvinut olla. Tällä hetkellä mennään 800kcal vajeella ja kunhan pate palaa lomalta niin tehdään siihen pikku muutos että saadaan vähän vauhtia kiihtymään. Nyt ollaan vaan opeteltu syömään säännöllisesti ja terveellisesti.

Huomenna aamuvuoro ja torstaina vapaa. Mä meinaan käydä salilla ja loput ajat maata kotona x-asennossa tehden jotain kivoja kasvonaamioita tms hemmottelua. Oon sen piru vieköö ansainnut.

Kellokin on taas sata ja herätys on klo 5.45. Ei auta siis muu kun laittaa pyykit kuivumaam ja painuu sänkyyn.

Kauniita unia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti