keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Tappi ja Mä!

Mulla on menossa herkistelypäivä.

Halusin teille kaikille lukijoilleni kertoo mun eräästä ystävästä Tanjasta. Me ollaan tutustuttu jo villeinä teinivuosina, en muista oikee miten mutta jossain mänstälän huudeilla pussikaljoilla. Mä aluks vähä pelkäsinki sitä pikkunaista,koska se osaa toisinaan olla aika hurja ;D
Meillä kuitenki kehkeyti vuosien varrella ihanat välit mitkä ei oo sen kummemmin rakoillu koskaan.

Mä tiiän ett se auttaa mua ku tarviin ja puolustaa mun ku tarviin. Sa sama menee myös toiste päin.
Mä rakastan toisinaan lukea kirjeitä mitä ollaan lähetelty eräänä aikoina kun ei pystytty tietyistä syistä näkemään kun tiettynä päivänä tiettynä aikana. Ne kirjeet oli aina pitkiä ja hupsuja ja niitä oli ihana aina saada/lähettää. Harmi kun normaali olosuhteissa niitä ei tuu koskaan kenenkää kanssa läheteltyä.

Me sovittiin Tapin kanssa,että pistetään joku pvä elämä risaseksi ja nollataan kunnolla. Se me meinaan osataan. ;) Sit päivää kovasti ootellessa ja siihenhän ei mene enää kauaa!

Love u <3


1 kommentti: