perjantai 12. huhtikuuta 2013

Reipas viikko!

Mulla on ollut aktiivinen ja hyvä viikko tähän asti. Oon käynyt neljä kertaa salilla, lenkkeillyt ja käynyt töissä.
Vaakatulos näyttää nyt siitä päivästä kun kotiuduin Thaimaasta n.2kk sitten -7kg!
Tuosta varmaan pari ekaa menee helposti nesteiden piikkiin, mutta suunta on silti oikea. Olo on jo paljon parempi ja motivaatio ainakin 110 kun tuloksia alkaa tulemaan.

Maanantaina mä kävin salilla polkemassa 10km ja tein salin puolella muutamia treenejä. Keskiviikkona juoksumatolla 45min ja salia, torstaina kahvakuulatunti, ja tänään spinningiä sekä vähän salia. Lihakset on kipeet, vaikka salin puolella oon nyt vähempi ollut ja yrittänyt tuota aeroobista enemmän. Kuitenkin kahvakuulailusta ym saanut aika hyvin vähä sieltä sun täältä tuntemaan,että jotain on tullut tehtyä.

Ylitöitäkin tuli taas yllättäen tehtyä. Lisäks mua on kiusannu koko viikon veemäinen päänsärky, joka ei meinaa millään helpottaa. Silti ollut ihmeen hyvin energiaa ollut touhuta sitä sun tätä.
Nyt mä valvon maanantaihin asti öissä ja aionkin pyhittää päivät viikonloppuna vaan nukkumiselle. Ehkä jonkun kevyen lenkin voi tehdä herätessään, mutta salille en mene.


4 kommenttia:

  1. Onnea mielettömästi! Mun kaveri tossa taannoin syksyllä sanoi, että kuoppaan menee kaikki. Tärkeintä kuitenkin on, että sieltä kuopasta aina nousee. Ja mä tiedän, että sä oot vahva nainen, niinkuin minä. Ja me ei jäädä kuoppaan makaamaan! Go go gal! :)

    VastaaPoista
  2. Älyttömän hyvä tahti! Hienoa, ja jaksaa jaksaa!!! Tsemppiä! <3

    VastaaPoista