lauantai 6. huhtikuuta 2013

Kuulumisia just NYT!

Mun pitäs varmaa olla aina töissä,kun oon täällä aina niin hyvällä tuulella. Viime aikoina on jotenki kotona tullut helposti otettua kierroksia kaikesta, mutta nyt aion ottaa iisisti.

Tänään kun olin veemäisellä tuulella niin otin ulosotosta selvää,koska sieltä tupsahtais seuraavan kerran rahaa. NOH yllättäen työnteko ei tunnu taas eräille maistuvan ja sitä rahaa saakin sitä kautta ootella.
Onneks kekkasin soittaa valtionkonttoriin, joka siis maksaa suurimman osan siitä mitä oikeus on syylliselle määrännyt. Ne sanoi,että jopa kesällä vois olla hillot tilillä. JOTEN U-S-A, italia, joku kiva kaupunkiloma ja ehkä thaimaa TÄÄLTÄ TULLAAN... :P Mä en malta oottaa että pääsen täältä hikisestä suomesta pois!!!!!!

Ai että mä oon tyytyväinen,että tulin tähän extra yöhön. Ei väsytä yhtåä, on mukava yökkökaveri ja kun ylitöitä on tehty nyt niin paljon niin ihan hyvällä prosentilla tätä yötä nyt tehdään. Ensi kuussa voois palkita ittensä vaikkapa jollain lontoon matkalla ;)

Taidampa tästä alkaa heti surffata matkatoimistojen sivuilla... <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti