torstai 18. huhtikuuta 2013

Feel so good!

Energiaa riittää taas, en tiedä kyllä mistä sitä puskee. Eilen käytiin poikien kanssa heittämässä muutaman kilsan lenkki ja tuli todettua,että tarviin uudet lenkkikengät. Tuli 3 rakkoa jalkoihin niistä vanhoista prkl. Mun piti kävellä tänää töihin (8-10km), mutta en kyllä kävele metriäkään ennen kun uudet kengät on jalassa. Onko teillä mitään mitä voisitte suositella?

Tänään ennen iltavuoroa olin salilla ja vedettiin työkaverin kanssa siinä kahvakuulatreenit. Tais osua ja uppoa oikeisiin paikkoihin kun treeni tuntuu koko kropassa. Huomenna vois pitkästä aikaa zumbata!

Moni on jo sanonut,että poskista näkee painon tippuneen. Harmi kun sitä ei ite silleen huomaa kun itsensä joka päivä näkee.

Siksi kuvailenkin itseäni, tämä otettu eilen lenkin jälkeen :D Ei meikkiä, koittakaa kestää.


Ainoa ikävä juttu tällä viikolla on eräs ihminen joka ei anna mun olla rauhassa. Mutta aletaan sitten leikkimään tätä likaista ja vittumaista ja lapsellista leikkiä. Hän tulee huomaamaan,että olen siinä yllättävän hyvä. Pitäisi antaa vaan olla, mutta kun menee hermot taistellessa henkisesti 15-vuotiaan ihmisen kanssa vuodesta toiseen. Vittu mitä pelleilyä sanon minä =) Jospa tehdään nyt sitten kunnolla selväksi,että ANTAIS NYT VITTU VAAN OLLA... Kiitos nam!


Mun vahtikoirat <3

Seuraava vapaapäivä vasta tiistaina... Täytyy koittaa vaan jaksaa painaa.

xoxo

<3

1 kommentti:

  1. Hei hienoa, että liikuntakärpänen on puraissut! Itse tykkään Asicsen kengistä :)

    VastaaPoista