tiistai 16. huhtikuuta 2013

Enkat menossa!

Tiettekö, mä oon ollu hyvällä tuulella jo viisi päivää putkeen. Tää on uskomatonta :D En mä siis mikään jatkuva kiukku-iita ole, mutta tunnetusti  mun mielialat vaihtelee hyvinkin nopeasti ääripäästä toiseen ääripäähän.

Mutta sen mä sanon,että oon helvetin väsynyt. Lopetin eilen valvomisen ja tänää tulin vieraalle osastolle tekemään ylitöitä vaihteeks. Huomiseksikin tarjottiin, mutta oli jo pakko kieltäytyä etten ole täällä pian hoitajan sijasta potilaana. Ylitöitä on tässä listassa tehty jo kuitenkin n.50 tuntia.
Silti se kirpasee aina kieltäytyä töistä ,mutta ahneella on paskainen loppu. En kyllä nyt väitä etten olisi jo ahne tai köyhä, miten sen ajattelee.
Rikkaus ei tee onnelliseksi, mutta ei sitä hitto tee köyhyyskään :D
Jos mun käteenjäävä palkka ei ala ens kuussa kolmosella niin en tee päivääkään enää ylitöitä, tämä on lupaus :D

Eilen tosiaan aamulla lopetin 7 valvomisen ja menin kasin aikaa nukkumaan. Heräsin jo kymmeneltä ja lähdin katsomaan mummua sairaalaan sekä hakemaan poikia hoidosta. Sen jälkeen toohotin vaikka ja mitä ja kokatessani sain aikaa hirveän haavan kämmeneen. Se vuoti ihan helvetisti verta ja olin kahden vaiheilla että lähdenkö lääkäriin. Aika syvä se meinaan oli. Väsymys/laiskuus vei kuitenkin voiton enkä sitte mihinkään lähtenyt. Nyt se on helvetin kipee ja osuu koko ajan joka paikkaan, kun aika hankalassa paikassa sijaitsee.
AIKA KOMEA, EIKÖ?

Pian mä meen kotiin makaamaan x-asentoon sohvalle. Sitä ennen pieni happihyppely koirien kanssa kylläkin. Huomenna toivottavasti virkeä mieli ja salipäiväkin edessä. Ja Mäntsälään Kristan luokse rupattelemaan <3 Mä oon viime aikoina ollut Mäntsälässä huolestuttavan paljon (no okei kaks kertaa), mutt seki on liikaa. HELP ME! Tosin oon viettänyt aikaa vaa ystävien kanssa, joten sitten siellä visiitit sallitakoon. Mutta jos näätte mua ladyssä roikkumassa niin tiedätte,että oon burn outin partaalla. Viimeksi oon ollut siellä joskus lokakuussa eikä ole ollut järin ikävä. Osa mäntsäläläisistä ihmisistä kun vaan on  niin helvetin sisäänkasvaneita idiootteja. Sorry vaan! Muuttakaa teki hetkeks landelta pois tai avartakaa maailmanne vaikka kerran vuodessa matkusteluun tai jos ei rahat riitä siihen niin ees kerran vuodessa muuhun paikkakunnalle visiitille. Tekisi meinaan hyvää joillekkin! HIH!


Kaikella rakkaudella,
melina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti