sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Draamaa!

Hoh,että on taas pariin päivään mahtunut tapahtumaa. Perjantaina oltiin tosiaan viihteellä ja tässä muutama kuva siitä.




Etkot meillä oli hauskaa, laulettiin singstaria yms. Baarissa tosin ei ollut oikeesti ketään ja muutenkin laimeeta. Odottaako kaikki vappua ja säästelee voimia sinne? Mene ja tiedä.

Eilen mulla kärvähti totaalisesti pinna erääseen erittäin kieroon ja inhottavaan ihmiseen, Jonka ystävä oon joskus ollut. Nyt mä oon niin täynnä sen piikittelyä ja pompottelua ja kieroilua,että mua ihan oksettaa. Nyt se riittää ja toivottavasti meni eilen perille. Mä en enää jaksa kuunnella kuinka se dissaa mua tuolla, seuraavan kerran tehköön sen face 2 face. Ja kun tiedän että luet tätä ja estit mut facesta kun et kestä itsestäsi kritiikkiä niin vielä jäi sanomatta,että syytät nyt väärää henkilöä siihen facebook-liittyvästä jutusta. Mene kerrankin itseesi äläkä aina etsi vikoja muista. Sinä et ole täydellinen niin kun emme me ole muutkaan.
Se siitä---TOIVOTTAVASTI?

Eilen olikin sitten hauska ilta, mutta totuus taas kun valjastui aamulla niin nyt vituttaa. Kusetettu,hyväkskäytetty idiootti olo. "Sydänsurut" on perseestä.

Tekis mieli mennä juoksee ja huutaa johonki metsää. Vaan kun ei voi  ,kun yllättäen töissä. Niinkun vapunkin. Aatto mulla on vapaa ja silloin aion keksiä jotain kivaa. Ideioita?

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti