sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

9 viikkoa!


ARVATKAA MITÄ! Mä varasin viime yönä lennon Sisiliaan. Oon nyt sitten juhannuksen siellä, ihanaa! Ei tarvi pohtia missä täällä vetää kännit ja tuhlaa hirveitä summia rahaa.
V'tiuttaa kyllä,että ne lennot oli _kamalan_ hintaset. Mutta varmasti joka pennin arvoinen reissu tulee olemaan :) Normaalisti oon maksanu tyylii puolet vähemmän, mutta nyt näyttää olevan lennot hinnoissaan.

TULIVUORI ETNA on tällä hetkellä siellä hyvinkin ärhäkkäällä tuulella. Mä NIIN toivon,että tulis joku pikku järistys kun olen siellä :D Lapsena niitä oon kokenu muutaman. Voi kyllä olla,että pissat tulee housuun jos sellainen tulis. Helppohan se on täältä huudella ;)

Tässä kuva pari päivää taaksepäin Etnasta. Meidän isä asuu siis aivan tän tulivuoren tuntumassa.

aika makee, eikö?


yölento luvassa!

Nyt mä yökköilen viimeisen yön ja jään aamulla vapaille. Kolme päivää vapaata,ihanaa. Aion pyhittää ne siivoomiselle, urheilulle ja ystäville tottakai <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti