lauantai 16. maaliskuuta 2013

Vapaus koittaa!

Neljä työyötä takana päin ja kohta pääsen nukkumaan. Nukkua en tosin ehdi montaa tuntia sillä lähdemme ostamaan mulle uutta sohvaa. Olen innoissani!! :)

Kauaa en ehdi vapaista nauttia, koska maanantaina tulen jo iltavuoroon. Ahneella on paskanen loppu, kun piti ottaa tämä yksi ylimääräinen yö ylitöinä. Tiistaina onkin sitten 13h työpäivä ja keskiviikko viikon ainoa vapaa. Siitä seuravan kerran vapaus koittaa tiistaina ja sitä kestää ihanat VIISI PÄIVÄÄ! <3

Hitsi oon jotenki hyvällä tuulella. Dieetissä pysyminen on sujunut hyvin ja yllätykseksi suurinta haastetta on ollut se,että on pitänyt syödä enemmän kun olin tottunut. Tai useammin sanotaan näin.
Tänään on herkkupäivä, jota olemme jo täällä töissä vähän juhlistaneet hyvän ruoan parissa. Huomenna palataan ruotuun. Paino on laskusuunnassa , jippii!

Hei mitä mä tekisin mun synttäreillä? Ne on ihan kohta. Vanhenen taas. Yhyy. :(

AINIIN ja enää 12 viikkoa ja olen taas pois Suomesta! Tällä kertaa Italiassa ja nään ihanan perheeni siellä <3 KOVA IKÄVÄ NIITÄ KOKO AJAN :( Pikkuvelikin kasvaa niin kovaa vauhtia etten meinaa sitä enää tunnistaa. Vuoden päästä se on täysi-ikäinen. Mihin helvettiin tämä aika menee?

ZZzzzzzZZZZZZzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzz

DIUDAUDOU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti