torstai 14. maaliskuuta 2013

Rauha maassa, kai?

Okei mua jo vähän naurattaa toi mun eilinen angsti. Mulla tulee vaan välillä (ja eiks kaikilla naisilla tuu?) sellassia epätoivon hetkiä, kun kaikki v'tuttaa ja on paskaa ja perseestä.
Mun frendi tänään tuumas,että mun pitäis pysyä pois facesta ja sosiaalisesta mediasta silloin kun mulle tulee näitä kohtauksia, mutta sanoin,että kun tietty raha ylittyy niin en pysty :D
Se kyllä myös myönsi sen olevan aika huvittavaa seurattavaa ja onhan se varmaan.

Onneksi mä en eilen löytänyt mitään nopeeta painiketta tän koko blogin poistamiseen, meinaa jos olisin löytänyt niin olisin poistanut. Nyt viimeistään olis voinut "vähän" ottaa päähän.
Ainahan mä voin pitää täältä taukoa jos siltä nyt välttämättä tuntuu, mutta eiköhän tää taas tästä. Yrittäkää tottua siihen,että näitä voi jatkossakin tulla ja itseasiassa oon aika yllättynyt ettei blogin puolelle oo pitkää aikaa sellassia _ihan hirveesti_ tullut. Ajoittain toki ;)

Mulla on menossa tossa sivun oikeella laidalla nyt äänestys,että mistä haluaisitte mun kirjottelevan eniten. Myös Kommentoikaa jos on jotain kommentoitavaa niin a)tiedän muutenkin kun tilastollisesti,että teitä lukijoita on ja b) saan teidän mielipiteitä esille. ÄÄNESTÄKÄÄ ja kommentoikaa kiitos. Ja ne ketkä ei ole vielä klikannu itseään blogin lukijaksi ja kokee sellainen olevan niin tehkääpä sekin samalla. Siihenkin pystyy liittymään tuolta sivun oikealta puolelta. KIITOS!

Koitetaan vetästä tää yövuoro vähän paremmalla fiiliksellä.


1 kommentti: