sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Nostetaan kissa pöydälle!

Aarrgghh tää ei oo mulle helppo aihe puhua, mutta aion nyt nostaa kissan pöydälle ja haastaa itseni elämäni suurempaan muutokseen ja jakaa sen teidän kanssa jos siitä olisi vaikka jotain hyötyö tavoitteeseen.

Vuosien varrella..ahdistuksesta, lääketieteellisestä, omasta selkärangattomuudesta johtuen olen päästänyt itseni huonoon kuntoon ja nyt siihen tulee muutos. Muutos alkoi jo oikeestaan viime keväänä ja sain 15kg tiputettua, mutta jossain vaiheessa ote vähän lipsahti ja niistä tuli n.4kg takas.

Nyt mua on purrut uudenlainen motivaatiokärpänen eräiden dissausten ja eniten eräiden tsemppausten myötä ja nyt mä aion näyttää kaikille teille mihin mä pystyn. Aion jakaa omaa edistymistä täällä blogissa ja toivon että otatte tän hyvin vastaan.

Mun ystävä ja kollega tukee mua tässä kaikista eniten antamalla ohjeita ruokavalion ja treenauksen suhteen kun se todella tietää siitä paljon. Se,että se lähti tähän mun auttamiseen mukaaan on niin hieno juttu etten mä tiedä miten mä sen aion sille korvata. Koska tää ei tuu olemaan helppo matka mulle ja tulen tarvitsemaan tukea ja tsemppausta paljon. Kiitos siitä jo nyt <3 Hän on kertonut että aikoo antaa suoraa palautetta ja motkottaa jos siihen on aihetta ja olen antanut hänelle siihen täydet oikeudet. Tietenkin saan myös positiivista palautetta ja hän on aina se tyyppi tässä jo ollut kenelle jaan ekana onnistumiseni. Pitää vaan myös opetella jakamaan ne epäonnistumiset.
Tiistaina meillä on miittinki ja kerron mitä tavoitteita me aiotaan mulle asettaa.

Noh, nyt on kissa nostettu pöydälle eikä tää loppupeleissä kovin vaikeaa ollutkaan vaikkakin oli silti.

Toivottakaa mulle tsemppiä tai naurakaa etten onnistu, kummastakin saan järjettömän tsemppauksen anyway :)

<3:melina

12 kommenttia:

  1. Tsemppiä sä onnistut kyllä!

    VastaaPoista
  2. Hienoa, että nostit kissan pöydälle! Me tsempataan sua kyllä :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä Mellu <3 ! Olen niin hengessä mukana!

    VastaaPoista
  4. Hyvä Melina! :) T: Tiedät kyllä kuka ;)

    VastaaPoista
  5. jos aihe kiinnostaa nii saa käydä kurkkii :) mun blogin tarkoituksena on siis jakaa hyvää treenimieltä ennenkaikkea, nii sillä ajattelin nyt linkata sullekin kun aiheen nostit esiin. Kirjoittelen siis treeneistä, arjesta ja kaikkea mahdollistA terveellisen elämän ja hyvinvoinnin tavoittelun ympäriltä.

    http://inmytrainingshoes.blogspot.fi/

    -milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, täytyy käydä tutustumassa:)

      Poista
  6. Vau paljon tsemppiä treeneihin ja hyvä, että taustajoukkoja on koska niistä saa aina niin paljon lisävoimaa :) !! Mä ainakin uskon suhun, että tulet onnistumaan ja mukava lukea täältä sitten kuinka on sujunut.

    VastaaPoista