perjantai 8. maaliskuuta 2013

Miten niin mulla on tylsää?

Saikulla kun oon ja mihinkää ei oikee pääse eikä kukaa näytä tulevan tännekkään niin mitäs mulla onkaan aikaa kun bloggailla :D

Mä kävin äsken jo itsenäisesti kaupassa ja postissa! Muuten meni jees,mutta autolla kun ajaa ja pienetkin montut sattuu vielä aikalailla leikkauskohtiin. Lisäks tuolla pelkää,että kaatuu kun on niin liukasta ja en edes uskalla ajatella miten paljon se sattuisi.
 Kerron huomenna toisesta paketista minkä sain, mutta nyt kerron tästä ihanasta kotiasusta siis tälläsestä "aikuisten potkupuvusta" jossa on oikeen mukava sairastaa vatsahaavojensa kanssa kun ei housut paina haavoja.
Lisäks tollanen musta gollegetakki,missä on hauskoja yksityiskohtia. Sitten mulle tuli vielä sellainen mummoyöppäri, jonka on parempi nähdä korkeintaan nuo mun kaksi koiraani :D




Sitten mä kaivoin esille muutaman jutun mitä ostin thaimaasta.
Siinä on pari saippuaa ja nuo kukkajutut on kans saippuoita,mutta mä mieluusti pidän niitä koristeina kylppärissä. Ne on käsintehty ja nähtiinkin phuketissa,kun eräs myyjä teki niitä ja oli kyllä näppärän näköistä!
Sitten vielä phuketin taxfreestä ostettu ihana bodyshopin mansikalta tuoksuva vartalovoide. Niin taivaallinen<3



Mä oon kyllä edelleen tosi katkera kun siellä ei ollut yhtä liikettä mistä niko osti taivaalliselta tuoksuvia rasvoja toiselta puolelta thaimaata. Aion vongata niiiiiiiiiin kauan kun se ei jaksa enää kuunnella mua ja antaa mulle yhden niistä :D

Nyt pitää alkaa valmistaa ruokaa. Tänää oon syöny vasta yhden rahkan ja purkin ananasta. Saatan huomenna inspiroitua kertomaan teille mun tulevista tavotteista itseni suhteen ja kenties alkaa ihan blogata siitä. Will see.

x0x0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti