sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Huh tulihan taas lähettyä!


Eilen lähdin Nipalle Espoosen yökylään. Olin nukkunut yövuoron jäljiltä vain muutaman tunnin ja arvelin että humalatila saattaa olla illalla aikamoinen kun nipan kanssa välillä muutenkin lähtee lapasesta........:D  

Nipa oli kokannut ihanaa pastaa meille ruoaks. Oli ihan älyttömän hyvää!



Me syötiin ja juotiin muutamat ennen lähtöä baariin. Oltiin kovin huolissaan siitä kun ei oltu ehditty paljoa juomaan....Jotkut veikkaili että ollaan aikuistuttu, mutta loppuilta ehkä puhui sen puolesta, että yhtä  pönttöjä ollaan kun ennenkin :D



Suunnattiin kalleen, kun siellä juhlittiin Suvin synttäreitä <3 Treffattiin myös baarissa kaverimme Ari ja alettiin sitten tilailemaan niitä shotteja joita meidän EI pitänyt juoda....








Voin kertoa että humalatila saavutettiin ja kotimatka olikin yhtä suurta vitsiä. Kaaduin varmaam 20 kertaa naamalleni ulkona ja mulla oli päällä tosi ohut takki, sukkikset ja ei mitää lapasia. Olin pikkasen jäässä kun pääsin lopulta sieltä viimeisestä penkasta ylös nipan huutaessa vieressä "nyt nouse vaan, jousta polvia" :D ? Sisällä mua sattu niin paljon sormiin kun ne oli niin jäässä että melkeen itkua väänsin. Tässä vaiheessa nipa jankutti että onko ne nyt jäässä vai murtunut ja hyvä ettei ambulanssia soitettu paikalle :D että sellainen ilta tällä kertaa.....; D

Kiitoksia kaikille eilisestä, erityisesti nipalle <3

Nyt pysyykin korkki kukauden kiinni ja aukeaa siis seuraavan kerran mun synttäreillä.
Tähän kuukauteen mahtuu paljon tavotteita mistä kerron lisää huomenna :)

Tällänen pikku loppukevennys vielä.. olin sitten vähä päivittänyt facea! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti