sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Hengissä ollaan!

Ei oo tullut bloggailtua, kun vähän teknisiä ongelmia kotona ton elektroniikan kanssa ja kännykällä en jaksa.

Mulla oli viisi vapaata, jotka sujui kivoissa merkeissä. Tiistaina mulle tuli uusi sohva vihdoinkin! Oon nukkunut sen jälkeen joka yö siinä syystä tai toisesta... Ehkä ensi yönä olisi jo aika palata omaan sänkyyn.

Sohva kun saapui niin suunnistin Nikolle ja siinä samassa tein pikku tilauksen oriflameen. Tuotteita ootellessa <3

:)


Keskiviikkona mä tein vähän ylitöitä..Vieraalla osastolla. Oli ihan jees taas piipahtaa muuallakin pitkästä aikaa. Palkkapäivää vaan nyt kovasti ootellessa!!

Torstaina ja perjantaina.. Mä olin illat keravalla. Nipsukka oli siellä äitinsä muuttoapuna. Käytiin moikkailee keravan tyyppejä ja perjantaina näin pitkästä aikaa thaimaansiskoset! Olikin jo vähän ikävä niitä hupsuja :)
Torstaina me päädyttiin myös tuonne fridaan keravalta. Ei siitä sen enempää.



Mutta oon mä muutakin puuhaillut, mm kuntoillut aktiivisesti. Eilen mulla oli joka ikinen lihas niin kipee,että tietää treenin menneen perille. Mutta se on mahtava tunne! :) Mä en oikee osaa tehdä mitään varsinaista dieettiblogia, mutta mä yritän kehitellä jotain kerrottavaa. Tai siis kun en mä jaksa tänne syömisiäni kuvailla ja joka treeniä eritellä. Mä kerron sitten niistä tuloksista! Mutta edelleen on hyvin mennyt ja on tullut noudatettua melkeen sataprossasesti suunnitelmaa.

Eilinen päivä meni serkun kanssa Ikeassa. Mulla on rahat aivan loppu, joten sain oikeesti aika hyvin pidäteltyä itseäni vaikka siellä oli vaikka mitä kivaa. Jotain pientä kuitenkin tarttui mukaan, mm mun ensimmäiset onnenbambut! <3

Mutta aika vähällä selvisin, hyvä minä!



Serkku ei selvinnyt niinkään vähällä.. Suurin osa kamoista tulee vasta perässä kotiinkuljetuksella, mutta aika helvetisti me sitä autoonkin roudattiin :D Taas saatiin yks todistus siitä,että mulla on superauto, joka venyy ihmeelliseksi tila-autoksi tarvittaessa. Meillä oli erittäin hauskaa kun tungettii noita huonekaluja autoon ja niin oli kaikilla ketkä sitä meidän touhua seurasikin. Jengi nauroi meille, mutta ei se haitannut, koska meitä nauratti aikalailla itseäkin :)



Myös duunattiin taas mun ripset kuntoon <3 On sitte synttäreillä täydelliset räpsyripset.


Serkkutyttö <3
Tulipas tästä jotenki sekava postaus,mutta koittakaa kestää.

P.s sain Emmiltä ihania Lushin tuotteita, postailen niistä varmaan enemmän vielä testaamisen jälkeen :)


4 kommenttia:

  1. Kiitos vielä eilisestä ihana serkkuseni! <3 Kerro sit tosiaan ku oot testannu Lush-lahjukset, kiva kuulla rakastutko niihin yhtä palavasti ku mä... :D
    - Emmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samoin sinne <3 <3 Joo mä kerron, mut uskoisin että rakastun! ;D

      Poista
  2. Mistä ostit sohvan ja minkä hintanen oli? Täälläkin divaani hakusessa, ja kivalta toi sun sohvas näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tuusulassa olisko ollu joku finnshop? Siinä on unikulma samassa. Tää makso jotai 700-800 välillä. Olen kyllä tyytyväinen :) ihanan iso!

      Poista