keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

#hajottaa!

Hitto vieköö. Vituttaa ja hajottaa nyt ihan kaikki asiat. Enimmäkseen varmaan johtunee tästä kivusta ja siitä ettei pysty liikkua mihinkään. Vessassa käyntikin tuottaa tarpeeksi ongelmia....
Kaipaan seuraa ja kavereita ja ehkä jo vähän töitäkin..En jaksais vaan olla :/



SIt ku hajottaa ja siihen lisäks vituttaa niin tekis mieli avautua kaikille ketä vastaan vähääkää on hampaankolossa jotain. You know the feeling? Blaah........

PLUS että mulla on kamala ikävä mun italian perhettä. Nyt ku on parina päivänä iskän kans soitellu tästä tilanteesta ja pikkuveljen niin ikävä vaan kasvaa suuremmaks. Mä taidanki mennä sinnee heinäkuun sijasta jo kesäkuussa ,koska sit me päästäs lähtee kaikki yhdessä johonki muutaman päivän reissulle. Se olis kivaa :)

Onneksi mä äsken naputtelin ystäväni Kristan kanssa viestejä ja sovittiin että nähdään pian. Siinä mulla sellanen lapsuudenkaveri , oikee kultakimpale. Liian vähän ollaan yhteyksissä oltu kun jäkeen muutin,mutta sovittiin että korjataan tilanne nyt. <3

Mun pitäs tiskaa,imuroida,pestä pyykkii,pyyhkii pölyi ja vaikka mitä. Tressaa se matkablogikin..Mutta tässä mä vaan avaudun teille mun hajoomisesta. Paitsi kyllä että tosta listalta mä tällä hetkellä pystyisin vaan tekee sitä blogia. Vielä ei ihan taivu imurin varteen heilumaan!

Taidan pistää greyn anatomian tallennuksesta pyörimään, se kun alkoi tänään taas! Ihan huippu sarja. Jospa se fiiliskin paranis kun nukkuisi hyvät unet omassa sängyssä.. Will see :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti