tiistai 12. maaliskuuta 2013

Ensimmäisen viikon vaakatulos!

Mun oma vaaka ei oo tullu vielä postista, joten käväsin salilla hieman hölkällä ja punnitsemassa itseni. Vielä ei sais salilla käydä , joten skippasin lihasjutut kokonaan. Reipasta kävelyä pystyi tehdä ilman sen suurempia kipuja.

Mut punnittiin ennen leikkausta, eli tasan viikko sitten ja vaaka näytti siitä -2, 6kg. Mä en tiedä miks olin pettynyt ,koska onhan toiki hyvä alku. Mä en oo harrastanu liikuntaa ton aikana ollenkaan ja okei ekana päivänä kun pääsin kotiin vedin vähän jätskiä ...ja vähän lisää jätskiä :D
Mutta näillä mennään nyt!

Kävin tänään salin jälkeen mun kultaisen pt neuvonantajan luona ,jota täällä kutsumme pateksi;) Mitä uutta ja yllättävää opin? No aika paljon. Kerron siitä lisää illalla!

Nyt hetki relax ennen yötyön aloittamista. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti