sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Day 8!

Meillä on menossa Nipsun kanssa tipaton ja ollaan menossa jo päivässä 8! Okei, mulle tää ei oo vielä paha ,mutta nipsuliinista oon kyllä jo todella ylpeä ;)

Eilen otin ensimmäisen kosketuksen ulkomaailmaan  sairaalasta kotiuduttani lähtemällä helsinkiin ed.mainitun herran luokse kyläilemään. Käytiin kaupassa ja se ko
kkasi toipilaalle ruokaa.
Katsottiin myös se eilen alkanut kidsing ja ehdottomiksi suosikeiksi nousi se pikkupoika ja viimeisenä laulanut tyttö! Mielettömän ihania ja luulen, että ainakin siitä tytöstä tullaan kuulemaan vielä paljon!

Suomen kuuluisimmat chihuneidit London&Milano <3



J
Ja niin kun varmaan huomaatte, sain Nikolta hieman jeesiä blogin suhteen ja siitä tuli "hieman" siistimmän näköinen :D Niko on mestari näissä jutuissa, joten onneksi sain apua häneltä. Kiitos siitä vielä <3

Tänään mä oon heräillyt onnellisesti ilman krapulaa (vaikken mä nyt tietty olisi sellaista saikulla vielä hankkinut muutenkaan), mutta moodia latistaa vähän se, että vatsa on taas kipee ja luulen että joudun hakemaan antibiottikuurin tähän vaivaan. Buuu! Mutta eiköhän näistä taas selvitä.

Me heräillään täällä poikien kanssa pitkän kaavan mukaan ja lähdetään pian hakemaan kaupasta aamupalaa.

Matkablogi jatkuu satavarmasti tänään ja mitä draamaa meidän phi phille saapuminen aiheuttikaan, lukekaa siitä myöhemmin! ;) 


2 kommenttia:

  1. Niko mä laiyoin niin ettei kuvissa oo välejä mut miks nyt näyttää olevan??!! Ennen ku hermostut niin meen kohta korjaamaan koneelle ; D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku onks niis ees. En tiedä ku tää kännykkä ei nyt kerro totuutta!

      Poista