sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

20 faktaa minusta!

Matkin ystävääni ja teen tälläisen postauksen.....

1. Olen erittäin koukussa blistex-huulirasvaan. Se pitää olla tietty ja aina mukana. Ennen käytin erilaista, mikä mielestäni meni pilalle vuorokaudessa, joten ostin joka päivä uuden. Se maksoi 3e/kpl. Italiassa ne loppui ja oli pakko vierottautua ja vaihtaa toiseen mikä onneksi kestää useamman viikon ja maksaa alle kaksi euroa. :D


2. Tykkään pyykinpesusta, koska rakastan huuhteluaineita! Tai niiden tuoksuja. Kaupassa haistelen aina kaikki uusimmat ja nyt on tullut aivan ihana uutuus! Tekisi mieli koko ajan pestä pyykkiä ja levitellä niitä ympäri kämppää ja olen niin aktiivisesti tehnytkin! :D
Tästä samasta merkistä myös mansikka huuhtis on ehdoton lemppari!

3. Mulla on erittäin outo tapa jäädä aina autoon istumaan hetkeksi kun meen kotiin. Istun siis parkkiksella ja selaan puhelinta. Välillä jopa 20 minuuttia. Mitähän naapurit mahtaa ajatella?

4. Saatan menettää hermoni kahdessa sekunissa, mutta leppyä yhtä nopeasti. Olen jopa liian kiltti tai välillä voisin olla vähän pitkävihaisempikin. Myös se riippuu paljon kenestä kyse. Nykyään pidän kyllä jo paremmin pintani.

5. Minua ahdistaa käydä Mäntsälän kaupoissa. En tiedä miksi. Jopa siellä asuessani kävin välillä (loppua kohden usein) muualla kaupassa. HMM? Nyt en ole käynyt yli vuoteen ja välttelen sitä edelleen parhaani mukaan.

6. Elän matkustamiselle. Kun edelliseltä reissulta palaan, täytyy heti olla tiedossa jo seuraavan reissun ajankohta. Muuten tulen hulluksi.

7. Vihaan ruoanlaitto enkä osaa leipoa. Opin vasta hetki sitten keittämään kananmunat......

8. En pysty olemaan yhtäkään päivää tekemättä mitään, koska poden siitä sitten koko päivän huonoa omatuntoa. Se on rasittavaa. Olisi kiva yksi päivä viettää vaikka ihan vaa sängyssä.

9. Nukun edelleen valot päällä. Vuosi sitten vielä melkeen täysivalaistuksessa, nyt riittää pieni lamppu :D

10. Tarkastan varsinkin öisin aina saunan ja suihkuverhon taakse ettei siellä ole ketään kun menen vessaan.'

11. Uskon kummituksiin ja muihinkin yliluonnollisiin juttuihin ja pelkään niitä myös todella paljon!

12. Haluaisin vaihtaa autoni halvempaan, mutta en pysty , koska jostain syystä se merkitsisi minulle epäonnistumista.

13. En osaa sanoa EI! Se pitäisi opetella.

14. En avaa koskaan ovea ellen tiedä etukäteen,että joku olisi tulossa kylään.

15. Olen elämäni varrella syistä ja toisista ollut useissa poliisikuulusteluissa ja muutamassa oikeudenkäynnissä.

16. Tein kasiluokalla koulun ennätyksen poissaolotunneissa ja meinasin jäädä luokalle.

17. Olen elämäni aikana ollut ihastunut alle kymmeneen ihmiseen. Lasketaan siis ala-aste ja muut. Ihastun todella todella harvoin!

18. Uudessa porukassa, kaveri-tai työ, olen hiljainen ja tutkailen ympäristöön. Kun olen tutustunut ihmisiin olen kaikkea muuta kuin hiljainen.

19. Olen aina myöhässä jokapaikasta paitsi töistä. Se ärsyttää minua, mutta en voi sille mitään.

20. Olen käynyt puoli vuotta jo terapiassa. Enkä tiedä pidänkö siellä käymisestä vai en.

Oliko mitään yllättävää? 

4 kommenttia:

  1. Mullakin on toi Blistex huulirasva ja kyllä vain se kulkee joka ikisessä paikassa mukana, ilman sitä ei voi olla ! Ja joo kuulostaa tutulta myös toi menettää hermot juttu, en voi käsittää että kuinka joskus tuleekin semmoin parin minuutin raivohermokohtaus ja sit onki sen jälkee taas iha ku mitään ei ois tapahtunu :D !
    JA hyvin ymmärtää ton Mäntsälän kauppajutun.. Aina sielä kyylätään ja katotaan mitä ostaa, huoh! Ja hei olit kommentoinukki mun blogia, mut jostain kummansyystä se näytti vaan et on tullu sulta kommentti mutta ei tekstiä.. OUTOA :D !!

    VastaaPoista
  2. Muutama kohta tuli yllätyksenä, mutta muuten oli aika selvillä nää sun "outoudet". Pakko todeta että oot yhtä sekaisin kun minäkin. Ehkäpä me siks ollaankin ystäviä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mä luulen ystäväiseni että juuri siksi! ; D

      Poista
  3. sama huulurasva ja huuhteluainejuttu mulla :DDD

    VastaaPoista